آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرات اکسید روی در گرید های مختلف در ایران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی پودری سفید رنگ است و غیر محلول در آب است. در گذشته از این پودر برای ساختن فلز برنج و هچنین درمان بیماری های چشم استفاده می شده. این ترکیب در ساخت مواد صنعتی مانند پلاستیک، سرامیک، شیشه و … استفاده می شود. این محصول خواص دارویی بسیاری دارد. امروزه تولید اکسید روی در بیشتر آزمایشگاه های دنیا انجام می شود. تولید کنندگان با تولید در حجم بالا علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات را نیز انجام می دهند. صادرات اکسید روی در ایران و در گریدهای مختلف صورت می گیرد. و سود زیادی را عاید تولیدی می کند.

صادرات اکسید روی در گرید های مختلف در ایران

مراکز تولید اکسید روی در کشور

مراکز تولید اکسید روی در کشور

مراکز تولید و آنالیز اکسید روی در کشور زیاد هستند. تولید کنندگان با تولید اکسید روی صادراتی، با درآمد ارزی به اقتصاد کشور کمک زیادی می کنند. مصرف بالای این ماده در صنایع مختلف زمینه را برای تولیدات بیشتر آن توسط تولیدی فراهم شده است. کشور ایران توانسته در این عرصه به خود کفایی برسد.

از زمانی که تحقیقات درباره این ماده شروع شد؛ تولیدی های زیادی در کشور فعالیت خود را آغاز کردند. و با این کار نیاز مصرف کننده های داخلی و خارجی را تامین می کنند. بازار خرید و فروس ابن محصول بسیار پر رونق است.

صادر کنندگان اکسید روی ایران در بازار داخلی

صادر کنندگان اکسید روی ایران در بازار داخلی

صادر کنندگان اکسید روی ایران در بازار داخلی فراوان هستند. شرکت هاب بازرگانی در عرصه صادرات و واردات کمک شایانی به کارخانه ها می کنند. محصول تولید شده در داخل کشور کیفیت بسیار بالایی دارد و مطابق استانداردهای جهانی است. همین امر باعث شناخته شدن این برند در بازارهای داخلی و خارجی است.

حلال اکسید روی به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد؛ امروزه استقبال زیادی از آن شده است. این ماده به دلیل خلوص بالا و تهیه شده از ورق روی دارای کیفیتی بسیار بالا است. وجود برندهای متفاوت، بازار رقابتی نزدیکی را بوجود آورده است.

شرکت پخش و عرضه اکسید روی صادراتی

شرکت پخش و عرضه اکسید روی صادراتی

شرکت پخش و فروش اکسید روی این محصول را در دسترس مشتری قرار می دهد. نمایندگی ها و مراکز فروش با پخش این ماده در شهرهای مختلف، زمینه را برای خرید سریع تر و آسان تر مثرف کننده فراهم می کنند؛ که در هر کجا که باشد حتی مناطق دور افتاده بتواند این ماده را خریداری کند. در واقع واسطه ای بین تولید کننده و مصرف کننده هستند.

کارخانه این روش را به کار می گیرد؛ تا دست سودجوها و وایطه های زیاد را از بازار خرید و فروش محصول کوتاه کند. این شرکت ها در همه گسترش پیدا کرده اند و مشغول فعالیت هستند.

لیست قیمت روز اکسید روی ایران در بازار های جهانی

لیست قیمت روز اکسید روی ایران در بازار های جهانی

مصرف کننده هنگام خرید محصول ابتدا لیست قیمت اکسید روی ایران در بازارهای جهانی و داخلی را از تولید کننده تهیه می کند؛ سپس با مقایسه قیمت ها می تواند محصول ایده آل خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کند. قیمت این ماده با توجه به کیفیتی که دارد متفاوت است.

نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه ای که برای ساخت اکسید روی به کار می رود؛ در قیمت گذاری آن نقش اساسی دارد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه باعث می شود؛ تا خریدی ارزان تر از بازار داشته باشید.

مرکز خرید پودر اکسید روی با درجه کیفی بالا

مرکز خرید پودر اکسید روی با درجه کیفی بالا

مشتری با خرید از مرکز خرید پودر اکسید روی با درجه کیفی بالا به خوبی توانسته نیاز خود را تامین کند. سطح کیفی بالا و مطابق استانداردهای جهانی باعث کارایی بهتر آن می شود. تکنولوژی به کار رفته در تولید این ماده باعث شده تا بهترین محصول در کل منطقه باشد؛ و بتواند در این عرصه پیشتاز باشد.

محصولی که از طرف تولید کننده به این مراکز خرید واگذار می شود؛ تا آنها به بازار عرضه کنند با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و کارآمد تولید می شود. همین سطح کیفی را بالا برده است. خرید این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.