آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرات اکسید روی به کشور های مختلف در بسته بندی های اصولی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید ناخالص فلز روی که در گذشته به نام توتیا شناخته می شده و در درمان بیماری های چشمی و نیز در ساخت فلز برنج مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه به نام اکسید روی یا همان زینک اکسید نام گرفته است و مصارف بالایی در زمینه صنعت، دارویی و پزشکی و آرایشی بهداشتی دارد.

شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات شیمیایی علاوه بر تأمین نیاز داخلی به کمک صادرات اکسید روی به کشورهای مختلف و توجه در بسته بندی های اصولی این محصول، توانسته اند در جهت ایجاد اشتغال، ارزآوری و ارتقای اقتصاد کشور مثمر ثمر باشند.

تولیدکنندگان اکسید روی در ایران

تولیدکنندگان اکسید روی در ایران

ایران به دلیل داشتن خاک غنی از مواد آلی ظرفیت بالایی در تولید و صادرات محصولات شیمیایی دارد. یکی از این محصولات اکسید روی است. تولیدکنندگان بسیاری در کشور اقدام به تولید اکسید روی به روش مستقیم و یا روش غیر مستقیم و نیز تولید حلال اکسید روی کرده اند.

از میان تولیدکنندگان اکسید روی، تولید کننده ای در بازار رقابت موفق عمل خواهد کرد که بتواند اکسید روی باکیفیت، تولید و به بازار عرضه کند. یکی از ویژگی های اکسید روی با کیفیت، داشتن رنگ شفاف و سفید است و رنگ زرد اکسید روی حاکی از کیفیت پایین آن خواهد بود.
بشتر بخوانید: تولید کنندگان اکسید روی در ایران

عرضه کننده اکسید روی جهت صادرات

عرضه کننده اکسید روی جهت صادرات

با مراجعه به کتب قدیم می توان دریافت که اکسید روی از اکتشافات ایرانیان بوده است که آن را از تقطیر بخار حاصل از ذوب سنگ روی به دست می آوردند.

به دلیل مصارف بالایی که اکسید روی در تولید محصولات شیمیایی دارد و یکی از مواد اولیه کارخانه های تولید محصولات دارویی و صنعتی می باشد، تقاضای این محصول در سطح جهان بالا است.

از آنجایی که ایران دارای معادن روی زیادی است، تولید کنندگان علاوه بر اینکه توانسته اند نیاز داخل را برطرق سازند، قدم در عرصه جهانی گذاشته و اقدام به صادرات اکسید روی به کشورهای مختلف نمایند.

عرضه کننده اکسید روی باید درنظر داشته باشد که کشورهای زیادی در این زمینه فعالیت دارند، لذا جهت ماندن در این عرصه باید در صدد عرضه اکسید روی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی باشد.
بیشتر بخوانید: صادرات اکسید روی شکوهیه

فروشگاه عرضه عمده اکسید روی در سراسر کشور

مذاکره مستقیم بر سر قیمت میان خریدار و  تولید کننده می تواند قیمت توافقی و مقرون به صرفه تری برای هر دو طرف مذاکره به همراه داشته باشد.

اما آیا برای همه  افراد امکان مذاکره مستقیم با تولید کننده وجود دارد؟

به منظور تسهیل در امر خرید و همینطور فروش، فروشگاه های مختلفی در سراسر کشور اقدام به عرضه و فروش اکسید روی اند در حجم و اندازه های مختلف کرده اند که در صورت خرید به شکل عمده و در تناژ بالا، قیمت تمام شده برای خریدار به شکل قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد به گونه ای که دیگر مراجعه به تولید کننده اصلی، برای خرید مقرون به صرفه تر نیاز نباشد.

شرکت صادراتی اکسید روی در تهران

شرکت صادراتی اکسید روی در تهران

یکی از محصولات غیر نفتی که تولید بالای آن در کشور می تواند منجر به صادرات آن شده و اقتصاد کشور را از تک محصولی بودن خارج کند اکسید روی می باشد.

شرکت صادراتی اکسید روی در تهران توانسته است با عرضه اکسید روی با کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی نیاز کشورهای بسیاری را در این زمینه تأمین کند و تأثیر مثبت و فزاینده ای در ارزآوری و ایجاد اشتغال و بهبود رفاه افراد شاغل در این شرکت باشد.

برخی از کشورهایی که طرف قرارداد این شرکت می باشند عبارتند از:

  • عراق
  • ترکیه
  • ایتالیا
  • قرقیزستان
  • ازبکستان

مرکز توزیع اکسید روی با قیمتی ارزان

مرکز توزیع اکسید روی با قیمتی ارزان

اکسید روی تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارد تقاضای بالای هم در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

کاربرد زیاد و درنتیجه بازار فروش خوب این محصول، موجب شده تا مرکز توزیع بسیاری به عنوان واسطه میان خریدار و فروشنده در سطح شهر های مختلف به وجود آمده است که اقدام به عرضه اکسید روی تولید شده در  کارخانه های داخلی با کیفیت های متفاوت و قیمتی ارزان و البته رقابتی کرده اند.

قیمت فروش کیلویی اکسید روی در بازار تهران

قیمت فروش کیلویی اکسید روی در بازار تهران

اکسید روی که عمدتاً به شکل پودر سفید رنگ، به صورت کیلویی و فله و یا در بسته بندی های اصولی و متفاوت در بازار تهران عرضه شده و در دسترس خریداران قرار می گیرد، به دلیل تولید بالای این محصول در کشور، شرکت های تولیدی و مراکز فروش در صدد عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب تر هستند.

قیمت اکسید روی بسته به حجم خرید متفاوت خواهد بود. قیمت کیلویی اکسید روی تولید شده در شرکت ها با برندهای متفاوت مقایسه کرده و اقدام به خرید مناسب کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.