آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرات انواع اکسید روی در اهواز

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یکی از مواد شیمیایی است که از آن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ایران یکی از تولید کنندگان برتر انواع این نوع ماده بوده و کارخانه های تولیدی زیادی در شهرهای مختلف آن اقدام به ساخت اکسید روی نموده اند. یکی از شهرهایی که در زمینه تولید اکسید روی بسیار فعال است شهر اهواز می باشد. کیفیت محصولات تولید داخلی بالا بوده و به همین خاطر صادرات انواع اکسید روی اهواز به کشورهای دیگر نیز در سطح وسیعی انجام می گیرد.

صادرات انواع اکسید روی در اهواز

تهیه اکسید روی از کنسانتره

تهیه اکسید روی از کنسانتره شرکت های تولیدی با تهیه اکسید روی درجه یک، طی فرآیندی گوگرد موجود در آن را جدا کرده و از این مواد اکسید روی مرغوب تهیه و تولید می کنند.
نانو ذرات اکسید روی می تواند طبق سفارش مشتری با درصد خلوص مختلفی تهیه شود که پس از خرید این مواد از آنها جهت تولید انواع پارچه و لباس، تولید لاستیک، لعاب های کاشی و سرامیک، تهیه رنگ های عایق، لوازم آرایشی و بهداشتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
علاوه بر موارد ذکر شده از اکسید روی خالص برای ساخت داروهای دامی و مکمل ها نیز استفاده می شود که هر کدام از آنها خاصیت هایی دارند.
به دلیل خاصیت آنتی باکتریایی و ضد قارچی که اکسید روی دارد، از این نوع مواد برای تولید البسه ها و کاغذهایی مورد استفاده قرار می گیرد که برای پوست هیچگونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.

کشورهایی مانند چین و آمریکا در تولید انواع اکسید روی از کنسانتره فعال می باشند که به جرأت می توان گفت محصولات تولید شده در داخل نیز به راحتی با مواد تولیدی خارجی رقابت می کنند. عملیات تهیه اکسید روی از کنسانتره باید به روش استاندارد و توسط ماشین آلات یا ابزارهای بخصوصی ساخته شود که شرکت های تولید کننده پس از تهیه بهترین نوع اکسید روی با درصد خلوص بالا، آنها را برای صادرات آماده کرده و یا در اختیار مصرف کنندگان و صنایعی که در داخل کشور فعالیت دارند قرار می گیرد.

توزیع انواع اکسید روی اهواز

توزیع انواع اکسید روی اهواز توزیع انواع اکسید روی اهواز به صورت آنلاین صورت می گیرد که برای خرید آنها می توانید با بخش پشتیبانی این فروشگاه ارتباط گرفته و اکسید روی خود را به صورت بسته بندی شده و یا فله ای در اندازه های معین دریافت نمایید.
در هنگام خرید این نوع مواد، بهتر است از افراد خبره و باتجربه کمک گرفته تا بتوانید محصولی با درجه کیفی بالا تهیه نمایید. کارشناسان ما در بخش فروش علاوه بر اینکه در سفارش گیری فعال هستند، می توانند راهنمایی ها و مشاوره های لازم قبل از خرید اکسید روی را در اختیار شما قرار دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.