آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرات انواع اکسید روی ایران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی ایران یکی از محصولاتی است که از دیرباز مورد توجه ایرانی‌ها بوده است این موضوع به دلیل کاربرد های بسیاری که دارد علاوه بر این که در ایران استفاده می شود در خارج از ایران استفاده از آن رواج دارد اکسید روی آرایشی از محصولاتی می باشد که در صنعت آرایش و بهداشتی استفاده می‌شود اکسید روی مرغوب در مدل‌های مختلفی وجود دارد و افراد نیاز خود آن را تهیه می‌کند قیمت آن در مقایسه با سایر محصولات بسیار مناسب تر می باشد.

صادرات انواع اکسید روی ایران

درباره اکسید روی بیشتر بخوانید

درباره اکسید روی بیشتر بخوانید اکسید روی یا همان روی اکسید که در کتاب‌ های قدیمی طوطیا نامیده می شود یک ترکیب عالی می باشد که شکل پودری سفیدرنگ و غیر محلول در آب دارد خالص فلز روی می باشد که برای ساختن فلز برنج و همچنین درمان بیماری‌های چشم از آن استفاده می‌کردند می باشد و در مدل های مختلف وجود دارد. این محصول در زبان فارسی دوده نامیده می شود از این محصول در تولید زینک اکساید در پودر بچه و پماد سوختگی بچه استفاده می شود.

حاصل تقطیر بخار ذغال سنگ بر روی میله ها می باشد در صنعت هایی مثل پلاستیک سازی سرامیک سازی شیشه سازی سیمان لاستیک سازی نرم کننده انواع رنگ ها رنگ موها هم استفاده می‌شود. این محصول کاربرد های زیادی دارد در مدل های مختلف وجود دارد. در مصرف پزشکی و بهداشتی نیز استفاده می گردد همان طور که می دانید اکسیژن در تولید لوازم آرایشی کاربردهای بسیاری دارد.

دو کارایی بسیار زیادی دارد و یکی از مهم ترین و با کیفیت ترین ترکیبات در مواد آرایشی می باشد این ترکیب می‌تواند اشعه یو وی که از خورشید می آید را جذب کند و در مقابل آفتاب سوختگی و سایر خسارات از پوست محافظت کند و این محصول یکی از مهم ترین ترکیبات شیمیایی در مواد آرایشی می باشد این باعث ایجاد حساسیت و جوش های مختلف بر روی پوست نمی شود و همچنین در تولید صابون های بهداشتی و آرایشی از آن استفاده می شود

مرکز فروش انواع اکسید روی ایران

مرکز فروش انواع اکسید روی ایران مرکز فروش انواع اکسید روی ایران به دنبال آن است که آن را در اندازه های مختلف در اختیار تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قرار دارد اگر شما و دنبال خرید آن هستید و نمی توانید تا آن را از کجا تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که محصول مورد نظرتان را از طریق همین مجموعه تهیه کنید تا با قیمتی ارزانتر برای شما ارسال شود از خرید و سفارش محصول خود پشیمان می شود برای خرید این محصول نیاز به حضور مستقیم ساخت کافی است با ما تماس بگیرید و از طریق سامانه اینترنتی محصول مورد نظر دانلود سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما ارسال شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.