آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت پخش اکسید روی معدنی

فهرست مطالب

0
(0)

شرکت پخش اکسید روی معدنی محصولات خود را با بهترین کیفیت و مرغوبیت ممتاز تهیه و تولید می‌کند. اکسید روی معدنی موارد استفاده بسیار زیادی در صنعت دارد. مشخصات ظاهری این محصول که پر کاربرد و پر استفاده این است که ظاهر ماده به شکل جامد می باشد. اکسید روی با نام های دیگری مانند توتیا و زینک اکساید شناخته شده است. اکسید روی معدنی به شکل یک پودر سفید رنگ می باشد.

شرکت پخش اکسید روی معدنی

آنچه که باید درباره کارایی روی اکسید بدانید

آنچه که باید درباره کارایی روی اکسید بدانید آنچه که باید درباره کارآیی روی اکسید بدانید تا اگاهی بیشتری نسبت به این ماده بسیار محبوب و پر طرفدار در صنعت داشته باشید. روی اکسید دارای خواص بسیار زیادی می باشد. که این خواص ها باعث شده اند؛ تا بسیاری از صنعت های گوناگون از آن استفاده کنند.

برای نمونه روی اکسید دارای خاصیت ضریب شکست بالایی است ، و یکی دیگر از خواصی که بسیار آن را محبوب کرده است دارای خاصیت رسانایی حرارتی بالایی است ، هم چنین دارای خواص مرطوب کنندگی قوی و روی اکسید حاوی مقادیر بالایی از موادی می باشد که محافظ خوبی برای اشعه UV می باشد. از این ترکیب در ساخت مواد زیادی در صنعت از جمله:

  1. تهیه پلاستیک ها و لاستیک ها
  2. سیمان و ساختمان
  3. سرامیک ها و شیشه ها
  4. در صنایع بهداشتی و آرایشی برای تهیه انواع نرم کننده ها

پودرهای بدن و غیره مورد استفاده بسیاری قرار می‌گیرد. البته باید بدانید که اکسید روی آزمایشگاهی با اکسید روی صنعتی دارای تفاوت هایی می باشند و هر کدام دارای مزیت های خاص خود هستند.

بهترین صادرکننده اکسید روی معدنی

بهترین صادرکننده اکسید روی معدنی بهترین صادر کننده اکسید روی معدنی سعی و تلاش خود را کرده است تا محصولات را با بهترین کیفیت و مرغوبیت ممتاز تهیه و برای صادرات به خارج از کشور ارسال کند. هم چنین تولید کنندگان با بهترین و به روز ترین روش های روز دنیا اکسید روی معدنی را تهیه می کنند.

اکسید روی معدنی در تهیه بسیاری از داروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکسید روی معدنی در درمان بسیاری از ضایعات پوستی که مستعد به عفونت اند مانند: سوختگی، اگزما، سوختگی پای نوزادان و و خراشیدگی و گزش حشرات موذی کاربرد دارد.

اکسید روی معدنی با توجه به خواص منحصر به فرد ویژه ای که برای بسیاری از صنایع دارد اما با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد. اکسید روی معدنی در ایران طبق استانداردهای دنیا و زیر نظر وزارت بهداشت مورد تایید می خورد.

اکسید روی معدنی در بسیاری از ضدآفتاب ها استفاده می شود؛ زیرا خاصیت UV آن کمک می‌کند، تا اشعه فرابنفش را ضعیف کند. اکسید روی از ترکیبات بسیار مهم مواد آرایشی می باشد و از آن جا که اکسید روی هرگز جذب پوست می‌شود هیچ گونه حساسیتی را برای افراد ایجاد نمی‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.