آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت عرضه اکسید روی فعال

فهرست مطالب

0
(0)

شرکت عرضه اکسید روی فعال با تلاش مستمر تیم کارآمد خود توانسته است محصولات پیشرفته و جدیدی را در مقیاس آزمایشگاهی و صنعتی در بازار پخش کند. تولید محصولات با کیفیت و سفارشی منطبق با نیاز درک شده مشتری از اصلی ترین هدف این مجموعه می باشد. این محصول از کارایی بالایی برخوردار است و در صنعت داروسازی بسیار استفاده می شود.

شرکت عرضه اکسید روی فعال

استفاده از اکسید روی در کرم ضد آفتاب

استفاده از اکسید روی در کرم ضد آفتاب اکسید روی به عنوان ماده موثر ضد آفتاب شناخته شده است. و ذرات اکسید روی در داخل پوست انسان نفوذ نمی کند و باعث ایجاد سمیت در پوست نمی شود. به ترمیم پوست کمک بالایی می کند و مزایای بالایی بر روی پوست می گذارد. و استفاده از اکسید روی در کرم های ضد آفتاب بسیار بحث انگیز بوده است. قابل ذکر است در زمان های قدیم مردم از پودر سفید کننده با ترکیب اکسید سرب و چمد ماده شیمیایی دیگر برای تولید کرم ضد آفتاب استفاده می کردند و محققین با تحقیقات علمی به این نتیجه رسیدند که اکسید سرب مسمومیت زا و خطرناک می باشد و در نتیجه اکسید روی را جایگزین آن کردند.

فرم میکرونیزه اکسید روی گسترده ترین طیف محافظت را در زمینه تضعیف نور فرا بنفش دارد و از ایمنی غیر قابل رقابتی برخوردار است. تنها عاملی که بر روی کارایی اکسید روی در ضد آفتاب اثر می گذارد میزان مهارت در فرمول بندی آن می باشد. همچنین یکی از مهمترین کاربرد اکسید روی دارویی استفاده در کرم ها و لوسیون های ضد آفتاب است. استفاده از اکسید روی دارویی به عنوتن ترکیب ضد آغتاب پایدار فیزیکی در مقابل نور فرابنفش مورد تایید FDA مـي‌باشـد.

چگونگی تهیه انواع اکسید روی فعال

چگونگی تهیه انواع اکسید روی فعال چگونگی تهیه انواع سنتز اکسید روی فعال به مصرف کننده بستگی دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. بهترین پیشنهاد ما برای خرید اکسیپ روی فعال خالص و ارزان مراجعه به این مجموعه می باشد. قابل ذکر است اکسید روی در تهیه فرآورده های آرایشی و بهداشتی بسیار پر کاربرد می باشد و تولید کنندگان فعال در این حوزه از این ترکیب برای تولید محصولاتی مانند لاک ناخن، لوسیون بدن بچه، صابون و دیگر مواد بهداشتی استفاده می کننند. و به دلیل داشتن قابلیت جذب بالای اشعه فرا بنفش خورشید در ساخت ضد آفتاب بسیار استفاده می شود و از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند.

همچنین در دنیای پزشکی از این ترکیب برای درمان انواع بیماری های پوستی مانند درماتیت، خارش ناشی از اگزما، سوختگی، بریدگی و آکنه استفاده می شود. همچنین برای تهیه کرم های محافظت کننده پوست بدن در برابر آفتاب سوختگی نیز اکسید روی مورد استفاده قرار می گیرد

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.