آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت صادرات اکسید روی شکوهیه

فهرست مطالب

0
(0)

شرک صادرات اکسید روی شکوهیه این محصول را با کیفیت خوب صادر می کند. اکسید روی نوعی ماده شیمیایی که ر به رنگ سفید پیدا می شود. البته در بعضی مواقع به رنگ های متمایل به زرد هم در بازار دیده می شود. این محصول در صنایع تولیدی مختلف استفاده می شود. شرکت و برندهای مختلفی این محصول را تولید می کنند که شرکت شکوهیه یکی از بهترین برندها می باشد.

شرکت صادرات اکسید روی شکوهیه

اکسید روی شکوهیه چه مشخصاتی دارد؟

اکسید روی شکوهیه چه مشخصاتی دارد؟ بهتر است بدانید اکسید روی نوعی ترکیب شیمیایی می باشد که از شمش روی به دست آمده و به شکل پودری تولید می شود. این ماده در حالت کاملا خالص به رنگ سفید درخشان است. این ماده به روش ها و خلوص های متفاوت و متنوع تولید می شود. اکسید روی را در صنایعی نظیر تولید لاستیک، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید رنگ و رزین و … مورد استفاده قرار می گیرد البته در تولید سرامیک و لعاب سازی به میزان بسیار زیادی به عنوان براق کننده و لعاب دهنده مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین اکسید روی دارویی نیز وجود دارد که از آن انواع دارو و لوازم بهداشتی و آرایشی تولید می‌نمایند. این ماده مزیت ها و فواید زیادی دارد که اگر با درصد بالا تولید شود، کاربرد زیادی در ساخت انواع اشیاء دارد.

این ماده در ساخت کرم های ضد آفتاب، پودر بچه، کرم های سوختگی نیز استفاده می شود. علاوه براین اکسید روی شکوهیه در ساخت داروهای نظیر زینک هم کاربرد دارد. درجه یک بودن این ماده در میزان خلوص بودن آن مشخص می شود هرچه میزان خلوص بیشتر باشد کیفیت بهتری دارد.

فروشنده عمده اکسید روی شکوهیه

فروشنده عمده اکسید روی شکوهیه ایران یکی از کشورهای ذخایر روی می باشد که از شمش آن برای تهیه کنید روی استفاده می شود. برند ها و شرکت های زیادی در کشورمان وجود دارند که اکسید روی را ساخته و وارد بازار می کنند . از برند های معروف می توان به اکسید روی رویال، نعمتی، اکسید سازان، جهان شیمی، شاهین روی سپاهان اشاره کرد.

فروش اکسید روی شکوهیه یکی از تولید کنندگان این ماده می باشد که در سراسر کشور نمایندگی های زیادی دارد و این ماده را به صورت عمده یا جزئی از مراکز خرید و فروش می توان تهیه کرد.

پخش عمده اکسید روی در کشور از سوی نمایندگان شرکت ها تولیدی این محصول انجام می شود. این نمایندگی ها اکسید روی را از شرکت ها دریافت کرده و به خریداران عمده تحویل و عرضه می کنند.

فروشنده اکسید روی شکوهیه این محصول را توسط سایت اینترنتی حاضر با قیمت مناسب و میزان خلوص بالا به فروش می رساند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.