آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت تولید اکسید روی درجه یک

فهرست مطالب

0
(0)

مجموعه ما شرکت تولید اکسید روی درجه یک منحصر به فرد با قیمت ارزان می باشدکه توانسته سطح تولیدات خود را با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان بالا ببرد اکسید روی کاربردهای متعددی در صنایع مختلف پلیمری از جمله پلاستیک و لاستیک و رنگ دارد. شما میتوانید برای آشنایی با کاربرد ها و خواص اکسید روی وخرید حلال اکسید روی به صورت عمده از طریق سایت با همکاران بخش بازرگانی ما در ارتباط باشید.

شرکت تولید اکسید روی درجه یک

نحوه تولید اکسید روی درجه یک

نحوه تولید اکسید روی درجه یک اکسید روی یک پودر بی رنگ سفید است که از بلورهای سوزنی مانند یا کروی تشکیل شده است. اکسید روی دارای طعم تلخ ، بی بو است ، در آب سرد و گرم حل نمی شود ، اما در اسیدها و قلیاها حل می شود. آنها در صنایع مختلف به عنوان کاتالیزور ، جزء یا پرکننده استفاده می شوند ؛ از آنها برای تولید لاستیک ، پلاستیک ، رنگ ، لاک ، روان کننده ، چسب ، سیلانت ، رنگدانه ها و بسیاری دیگر از مواد مورد استفاده در زندگی روزمره ، پزشکی ، دارویی و صنایع این ماده تقریباً به طور کامل نور ماوراء بنفش را جذب می کند و از عناصر پیوند محافظت می کند.

برای به دست آوردن ماده اکسید روی از فناوری های مختلفی بهره استفاده می شود که نتیجه آن ترکیب روی با اکسیژن است اکسید روی با سه روش اصلی تولید می شود:

  • با پردازش زینکیت معدنی طبیعی به روش Waelz ؛
  • با سوزاندن روی در اکسیژن ؛
  • با تجزیه حرارتی محلولهای آبی نمکهای فلزی.

صرف نظر از روش تولید ، هودها و سیستم های تهویه در تاسیسات تولید نصب می شوند. تجهیزات محافظ شخصی و دستگاه تنفس به کارگران ارائه می شود. این ماده به خودی خود خطرناک نیست ، اما گرد و غبار آن دستگاه تنفسی را تحریک می کند و اگر وارد مری شود ، منجر به بیماری های دستگاه گوارش می شود.

فرآیند تکنولوژیکی شامل تهیه مواد اولیه ، ذوب آنها ، تبخیر و به دنبال آن اکسیداسیون بخارهای آن ، خنک کردن سوسپانسیون و آزاد شدن رنگ سفید است. روی در یک بشقاب گرافیتی یا مافل که در کوره مخصوص طراحی شده است ذوب می شود. هنگامی که درجه حرارت به ۹۸۰ درجه می رسد ، تشکیل بخارات آن شروع می شود که با اکسیژن جو واکنش می دهد. این منجر به تشکیل اکسید روی می شود که با کاهش دما و ظاهر درخشش همراه است.

ذرات ماده به داخل کانال سرد شده هدایت شده و در ظرف تجمع می یابد. این فناوری روش فرانسوی نامیده می شود. اندازه ذرات ماده از ۰٫۱ تا چند میکرون است. برای تولید ۱ تن پودر ، ۲۹۴ کیلو وات مصرف می شود.

خرید انواع اکسید روی درجه یک

خرید انواع اکسید روی درجه یک خرید اکسید روی درجه یک، از مجموعه ما به صورت عمده با قیمت تضمینی توانسته رضایت خیلی عظیمی از مشتریان داخلی و خارجی را به سوی خود جلب نماید.مزیت عمده شرکت و مجموعه ما بهره‌ گیری از تکنولوژی برای ارتقای سطح تولیدات می باشد .از آنجا که این محصول یک محصول بنیادی در تولید صنایع مختلف پلیمری و دارویی و غیره می باشد بالا بودن سطح کیفیت محصول مب تواند بر کیفیت محصولات خروجی صنایع تاثیر زیادی بگذارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.