آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت توزیع اکسید روی میکرونیزه

فهرست مطالب

0
(0)

روی اکسید های میکرونیزه به دلیل کیفیت برتر و مزیت های کاربردی فوق العاده ای که از خود بر جای می گذارد، از مشتاقان بی شماری در زمینه های متفاوت صنعتی برخوردار است. نرخ تولید را پایین آورده تا کالایی که مخاطب بدست می آورد، کاربردی بوده باشد. شرکت توزیع اکسید روی میکرونیزه دارای سابقه درخشانی در زمینه تهیه و توزیع این مواد می باشد. بنابراین با ارائه محصولاتی برتر در طی سال های اخیر توانسته سود آوری بی نظیری را خلق نموده و رضایت مندی مشتری را به خوبی جلب کرده باشد.

شرکت توزیع اکسید روی میکرونیزه

اکسید روی دارویی در کرم ضد آفتاب

اکسید روی دارویی در کرم ضد آفتاب کاربرد اکسید روی بهداشتی را می توان در کرم های ضد آفتاب، به عنوان سدی مستحکم در برابر تابش های خورشیدی ساطع شده دانست. یعنی امواج ماورا بنفشی که خورشید به واسطه از بین رفتن لایه ازن از خود ساطع می نماید، توانی برای آسیب رسانی در افراد استفاده کننده از این محصول نخواهد داشت.

بنابراین خبری از التهاب های آزار دهنده و سرخی پوست نخواهد بود. دز بالایی داشته تا هر بار، تنها نیاز به استفاده از مقدار کمی از این ماده بوده باشد. سبب می شود تا در اثر تابش خورشید، جلوه زیبایی را به پوست القا کرده باشد که در اولین نظر توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب نموده و او را به تعریف وا دارد.

به علاوه ماندگاری آن را نیز زیاد می کند. یعنی در صورت نگهداری صحیح تا سال های سال، بدون تغییر باقی مانده تا خریدی رضایت بخش اتفاق افتاده باشد.

سایز بندی های گوناگون نیم لیتری و 250 سی سی، دست مخاطب را باز می گذارد تا با توجه به سلیقه فردی و نیازی که دارد، مناسب ترین مورد را شناسایی نموده تا از این طریق رویکرد محشری را خلق نموده باشد.

کرم های دارای اکسید روی، رطوبت موجود در لایه های زیرین پوست را حفظ می نمایند تا مانع از خشکی شده باشد. یعنی چربی پوست به همان شکل اولیه حفظ شده تا نرمی منحصر به فردی را خلق کرده باشد.

هیچ گونه عوارض جانبی به وجود نیاورده تا از بروز بیماری های احتمالی در سال های آتی، جلوگیری کند. دارای تائیدیه از سازمان غذا و دارو بوده تا خاطر متقاضی را از این بابت آسوده کرده باشد.

فروش بهترین انواع اکسید روی میکرونیزه

فروش بهترین انواع اکسید روی میکرونیزه فروش بهترین انواع اکسید روی میکرونیزه، به صورت از راه دور انجام می شود. مقدار درخواستی خود را به صورت عمده از طریق مکالمه با کارشناسان فروش تعیین نموده تا آن را در دوره زمانی کوتاهی بدست آورید.

ارسال داخل بسته بندی های امن انجام می شود تا به صورت سالم در اختیار مصرف کننده قرار گرفته باشد. نرخ پایانی پایینی داشته تا افراد زیادی بتوانند از مزیت های فراوانی که کالا دارد، به خوبی بهره برداری نموده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.