آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت توزیع اکسید روی دارویی

فهرست مطالب

0
(0)

برخی از اکسیدهای روی در بخش پزشکی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرند که از آنها داروها، کرم ها و پمادهای زیادی تهیه و تولید می شود. شرکت توزیع اکسید روی دارویی، اینگونه محصولات را با قیمت های مختلفی به بازار عرضه کرده است که هر کدام از آنها با خلوص مشخصی تهیه و تولید شده اند. عملیات ساخت این نوع مواد در شرکت های تولیدی زیادی انجام می شود که هر کدام از آنها با ظرفیت های مشخصی اقدام به تولید و ارائه انواع اکسیدها نموده اند.

شرکت توزیع اکسید روی دارویی

کاربرد اکسید روی در صابون سازی

کاربرد اکسید روی در صابون سازی صنایع و تولید کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی، از انواع اکسید آهن برای تولید صابون ها بهره می برند که اغلب برای شستشوی دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مواد پراهمیت که در روی های دارویی وجود دارد، زینک اکساید نام گرفته که وجود آن امری ضروری بوده و از این جهت صابون های تولید شده خاصیت نرم کنندگی، برطرف کننده مشکلات پوستی، درمان سوختگی و یا زخم ها را دارند. کاربرد اکسید روی در صابون سازی نسبت به سایر محصولات مشابه بیشتر بوده و علاوه بر تولید صابون، از روی دارویی جهت ساخت انواع شامپو، پمادهای سوختگی، کرم های ضدآفتاب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

صابون های ساخته شده با ترکیبات روی چه نوع ویژگی هایی دارند؟

  • خاصیت نرم کنندگی دارند
  • برای از بین بردن ویروس و باکتری از آن استفاده می شود
  • به کاهش التهابات کمک کرده و برای درمان سوختگی ها مفید می باشد
  • پوست را روشن تر خواهد کرد
  • به عنوان لایه بردار نیز می توان از آنها بهره برد

شرکت های صابون سازی، علاوه بر استفاده از روی، از مواد دیگری نیز استفاده می کنند که باعث می شود صابون کف بیشتری تولید نماید. تولید کنندگان برای جلب رضایت مشتری، از عصاره های طبیعی برای صابون ها استفاده می کنند که باعث می شود در هنگام استفاده، بوی خوشایندی داشته باشند.

آشنایی با فروشندگان اکسید روی دارویی

آشنایی با فروشندگان اکسید روی دارویی فروشندگان اکسید روی دارویی، این نوع محصولات را با روش های مختلفی به دست خریداران و مصرف کنندگان می رسانند که شما نیز می توانید آنها را در بسته بندی های بهداشتی خریداری نمایید.اکسید روی با ترکیبات و به روش های مختلفی تولید می شود که باید محصول متناسب با نوع صنعت را تهیه و استفاده نماییم. اکسید روی دارویی تنها بخش کوچکی از این مواد است که در صنعت داروسازی و لوازم آرایشی استفاده می شود. نوع دیگری از این مواد در بازار وجود داشته که با نام اکسید روی صنعتی شناخته می شود. این نوع محصولات جزو پرکاربردترین اکسیدها بوده که در صنایع مختلفی جهت ساخت لوازم مورد استفاده قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.