آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت بازرگانی اکسید روی میکرونیزه

فهرست مطالب

0
(0)

شرکت بازرگانی اکسید روی میکرونیزه توانسته به بازار های صادراتی راه پیدا کند چون به کیفیت بالا، قیمت مناسب و تبلیغات دهان به دهان توجه ویژه ای کرده است.

اکسید روی به نام های توتیا، روی اکساید و زینک اکساید شناخته می شود و به صورت پودری سفید رنگ می باشد و سنتز اکسید روی در دنیای تجاری کاربرد دارد.

شرکت بازرگانی اکسید روی میکرونیزه

صفر تا صد اکسید روی را بخوانید

صفر تا صد اکسید روی را بخوانید اکسید روی دارای فرمول شیمیایی ZnO می باشد و وزن مخصوص دانه های ریز آن 6.5 است و کانی زنسیت منشأ طبیعی آن می باشد و به روش های زیر تولید می شود:

  • روش غیر مستقیم: در این شیوه فلز روی را داخل بوته های گرافیتی قرار می دهند تا ذوب شود سپس آن را بخار می کنند برای این منظور آن را در دمای 907 درجه قرار می دهند و اکسیژن هوا باعث می شود ذرات اکسید روی ایجاد شوند سپس این ذرات را داخل مجرای خنک کننده قرار می دهند تا اکسید روی خالص تولید شود.
  • روش مستقیم: در این شیوه سنگ های حاوی روی را ذوب می کنند و با مواد کربنی مانند آنتراسیت حرارت می دهند و اکسید روی تولید شده در این روش خلوص کمتری دارد و نسبت به روش غیر مستقیم کیفیت آن پایین تر می باشد.
  • فرآیند شیمیایی مرطوب: در این روش از محلول های آبی نمک استفاده می کنند و رسوبات جامد را در دمای 800 درجه سانتی گراد قرار می دهند و با تغییر میزان غلظت اکسیژن می توانید اکسید روی را به رنگ قرمز یا سبز در آورید.

فروش ویژه اکسید روی میکرونیزه

فروش ویژه اکسید روی میکرونیزه فروش ویژه اکسید روی میکرونیزه به صورت آنلاین افزایش یافته است و مشتریان در هر نقطه ای از کشور که ساکن باشند می توانند با بهترین مرغوبیت و قیمت محصول را به راحتی تهیه کنند علاوه بر این موارد مصرف اکسید روی شهرکرد و… باعث شده فروش آن افزایش یابد.

به عنوان نمونه در صنعت برای تولید پلاستیک، لاستیک، شیشه، سیمان، سرامیک، رنگ ها، چسب ها، نرم کننده و…. استفاده می شود در صنعت بهداشتی و پزشکی برای تولید پمادهای پوستی، پودر بچه، شامپو ضد شوره، کرم ضد آفتاب و…. کاربرد دارد به عنوان عنصری مهم در نوشیدنی های غذایی و غلات صبحانه و…. استفاده می شود.

50 تا 60 درصد اکسید روی تولید شده در صنعت لاستیک سازی کاربرد دارد که این باعث شده مقاومت لاستیک در مقابل نور فرابنفش و قارچ ها افزایش یابد علاوه بر این برای ساخت لاستیک از ماده اسید استئاریک هم استفاده می کنند برای حذف سولفید هیدروژن پیش از تصفیه متان از اکسید روی استفاده می نمایند در صنعت پزشکی برای تولید داروها کاربرد دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.