آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت بازرگانی اکسید روی صنعتی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی صنعتی از جمله مواد غیر آلی می باشد که به شکل پودری سفید رنگ دیده می شود که در آب حل نخواهد شد و دارای مزه تلخی می‌باشد و از قدیم الایام به نمام توتیا شهرت یافته است. با توجه به استفاده گسترده ای که از این پودرها در تولیدات صنایع مختلف می گردد به همین جهت شرکت بازرگانی اکسید روی صنعتی به صورت های مختلفی به توزیع این محصول در بازار می‌پردازد تا این محصول به آسانی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

شرکت بازرگانی اکسید روی صنعتی

استفاده از اکسید روی در صنعت

استفاده از اکسید روی در صنعت درباره مصارف اکسید روی در صنعت چه می دانید؟

اکسید روی با فرمول شیمیایی Zno شناخته می شود که به صورت ترکیبی شیمیایی و غیر آلی می باشد که به صورت پودر سفید رنگ می باشد که از مزه تلخی نیز برخوردار است و در آب حل نمی گردد.

از این ترکیب شیمیایی استفاده فراوانی در صنایع غذایی، صنایع بهداشتی و آرایشی، صنایع دارویی، کاربردهای صنعتی و .. می نمایند و روز به روز دامنه استفاده از از اکسید روی مرغوب بیشتر نیز خواهد شد.

از جمله کاربردهای وسیع این ترکیب شیمیایی با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد استفاده بسیار زیاد اکسید روی فعال در صنعت می باشد که می توان برخی از کاربردهای آن را به صورت زیر بیان کرد:

  • از اکسید روی در تولید لاستیک استفاده می نمایند و به هنگام حرارت دادن لاستیک از این ترکیب شیمیایی استفاده می نمایند تا به آن قدرت و خاصیت ارتجاعی بالایی ببخشد و معمولا این لاستیک ها در تولید تایر ماشین و زیره کفش ها به کار گرفته می شوند.
  • از این پودرها در تولید بتن نیز استفاده می شود تا بتن ها در برابر آب مقاوم تر گردند و زمان پردازش آنها را بهبود ببخشد.
  • از این محصول همچنین در تولید لعاب سرامیک و کاشی ها نیز استفاده گسترده ای می نمایند که موجب بهبود خواص ارتجاعی آنها و تغییر خواص نوری این محصولات خواهد شد.
  • استفاده از اکسید روی و ترکیبات آن همچنین در تولید رزین آپوکسیدها، تولید باطریها، چسب، درزگیرها و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برترین تولیدکنندگان اکسید روی صنعتی

برترین تولیدکنندگان اکسید روی صنعتی با توجه به استفاده زیادی که اکسید روی صنعتی در انواع محصولات دارد روزبه روز تقاضا برای خرید آن بیشتر خواهد شد.

بنابراین برترین تولیدکنندگان اکسید روی صنعتی به صورت های مختلفی به توزیع این محصول در بازار می پردازد تا مشتریان بتوانند به راحت به تهیه این محصولات بپردازند.

معمولا این تولیدکنندگان به صورت های سنتی و مدرن به توزیع انواع اکسید روی می پردازند که می توان گفت خرید اینترنتی آن متداول تر است چرا که با حذف واسطه ها محصول را با قیمت مناسب تری می توان تهیه کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.