آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

شرکت اکسید روی فروش در بازار سراسر کشور

فهرست مطالب

0
(0)

فروش اکسید روی که در تولید صنایع مختلف از آن استفاده می شود در شرکت های معتبر انجام می شود. اکسید روی قابل استفاده در مصارف زیر می باشد:صنعتی ،دارویی و بهداشتی.اکسید روی توسط بزرگترین شرکت تولید کننده مواد شیمیایی در کشور تولید می شود. اکسید روی تولید شده در این شرکت دارای درجه خلوص بالایی می باشد. این ترکیب غیر قابل حل در آب است و به رنگ سفید می باشد.

شرکت اکسید روی فروش در بازار سراسر کشور این محصول را با درصد خلوص متفاوت به فروش می رساند.

شرکت اکسید روی فروش در بازار سراسر کشور

خرید اینترنتی اکسید روی بصورت عمده

خرید اینترنتی اکسید روی بصورت عمده

با توجه به کاربردهای متفاوتی که می توان از اکسید روی در جهان امروز داشت باید گفت که کاربرد نانو ذرات اکسید روی در پزشکی نیز دیده می شود. به دلیل خاصیت ضد باکتری نانو ذرات اکسید روی است که در پزشکی به آن توجه خاصی می شود. خواص فیزیکی و شیمیایی اکسید روی بسیار مناسب می باشد. توجه به این نکته ضروری است که در دمای بالا اکسید روی از خود پایداری نشان می دهد.

خرید اینترنتی اکسید روی بصورت عمده توسط سایت های فروش این محصول صورت می گیرد.

تولیدکنندگان اکسید روی در ایران با قیمت مناسب

تولیدکنندگان اکسید روی در ایران با قیمت مناسب

این ماده در طبیعت به عنوان ماده معدنی زینتی وجود دارد. این مهمترین ترکیب روی است و دارای کاربردهای صنعتی متعدد است. اکسید روی رنگدانه به رنگ سفید است.برای استفاده در لعاب کاری، جوهر چاپ سفید ، چسب سفید ، شیشه مات ، محصولات لاستیکی و کاشی و سرامیک استفاده می شود.

این ماده همچنین در لوازم آرایشی و کرم ضدآفتاب ، صابون، داروها ، چسب دندان ، باتری های ذخیره سازی ، تجهیزات الکتریکی و دستگاه های پیزوالکتریک استفاده می شود.از همین روتولیدکنندگان اکسید روی در ایران این محصول را با قیمت مناسب روانه بازار می کنند.قیمت اکسید روی متناسب با نوع آن تعیین می شود.

روش های تولید اکسید روی در گرید های مختلف

روش های تولید اکسید روی در گرید های مختلف

برای تولید اکسید روی از روشهای مختلفی می توان استفاده نمود که به برخی از آنها اشاره می گردد.پایه هایی از جنس کوارتز با استون ، آب مقطر و و اتانول بطور سریع تمیز و شسته می شوند  و سپس با جریان گاز نیتروژن خشک می شوند .دو سوزن تیز از سیم هایی از جنس روی تهیه می شود .دو سوزن بصورت افقی با فاصله ۳mm از یکدیگر و در فاصله ۲mm بالای مرکز پایه قرار می گیرند .

جرقه زمانی اتفاق می افتد که یک خازن با ۱۰kV شارژ شده و به سوزن ها متصل می شود .بوسیله Rotary Switch این فرایند مرتباٌ بین ۵۰-۲۰۰ بار در هوای محدود در فشار اتمسفر با مدت زمان جرقه زنی ۳ ثانیه برای هر جرقه انجام می گیرد.سطوحی که برای ته نشین سازی استفاده می شوند از قبل در دمای ۳۸۰ درجه ی سلسیوس به مدت یک ساعت پخته شده بودند و بعد از آن در دمای بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ درجه سلسیوس برای یک ساعت دیگر پخته شدند.

سفارش عمده و جزئی اکسید روی با ارزان ترین قیمت

سفارش عمده و جزئی اکسید روی با ارزان ترین قیمت

اکسید روی (ZnO) نیز همانند تمامی اقلام دیگر در چند سال اخیر قیمت ثابتی نداشته است و مدام در حال نوسان همراه با نوسانات ارز بوده است.شما برای سفارش عمده و جزئی اکسید روی با ارزان ترین قیمت می توانید به نمایندگی های فروش این محصول که در سطح شهر قرار دارند مراجعه کنید.

عرضه اکسید روی صنعتی در بسته بندی های مختلف

عرضه اکسید روی صنعتی در بسته بندی های مختلف

اکسید روی به عنوان یک ترکیب صنعتی و شیمیایی، نقش عمده ای را در بسیاری از صنایع ایفا می کند.عرضه اکسید روی صنعتی در بسته بندی های مختلفی صورت می گیرد که شما متناسب با نوع کاربری و نیاز خود می توانید برای خرید آنها اقدام کنید.صادرات اکسید روی نیز در بسته بندی های مختلفی صورت می گیرد

لیست قیمت اکسید روی در بازار ایران

لیست قیمت اکسید روی در بازار ایران

قیمت اکسید روی  در بازار بزرگ مواد شیمیایی برای دو گروه از محصولات در نظر گرفته شده است.گروه اول :محصولاتی هستند که در بازار داخلی مورد خرید و فروش قرار می گیرند و با توجه به نیاز خریدار، قیمت عمده و جزیی را شامل می شوند.گروه دوم :نیز قیمت جزیی را در بر می گیرند که به مشتریان خرده پا عرضه می شود.حلال اکسید روی نیز از انواعی می باشد که در بازار ایران به فروش می رسد.اکسید روی آرسیان کو یکی از برندهای موجود در بازار می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت اکسید روی در بازار ایران می توانید به سایت های معتبر  فروش این محصولات مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.