آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

سفارش عمده اکسید روی 98 % با کیفیت

فهرست مطالب

0
(0)

سفارش عمده اکسید روی 98 % با کیفیت، مورد توجه افرادی بوده که مدیریت واحدهای توزیع کننده روی در شهرها و استان های مختلف در کشورمان را بر عهده دارند و مایل هستند که با خرید میزان زیادی از این ماده با قیمت های عالی، آن را به قیمت واقعی به دست مشتریان برسانند و بدین ترتیب سودآوری مالی به دست آورند. به این منظور می توانند از کمک ها و مشاوره های مراکزی که به شکل اینترنتی در این زمینه فعالیت دارند، استفاده کرده و خرید خود را به نحو احسن انجام دهند.

سفارش عمده اکسید روی 98 % با کیفیت

مشخصات اکسید روی 98% درجه یک

مشخصات اکسید روی 98% درجه یک اکسید روی ماده ای معدنی بوده که به صورت طبیعی و یا به شکل مصنوعی در بازار یافت می شود. البته آنچه که از کاربردهای گسترده انواع اکسید روی در بازار مشاهده می شود، به نمونه های مصنوعی از آن بازمی گردد که به صورت سنتزی در واحدهای مربوطه تولید شده اند.

اکسید روی با درجه خلوص مختلفی در بازار یافت می شود که هر کدام کاربردهای مختص به خود را دارند. نمونه های بسیار خالص از این ماده رنگ سفید و حالت درخشانی دارند که اگر آن را در مجاورت دمای بالا قرار دهید، به زردی می گرایند.

ویژگی های اکسید روی 98 %درجه یک:

  • دانه بندی اکسید روی، ذرات بسیار ریزی را نشان می دهد؛ این دانه ها شکل شش وجهی دارند.
  • این ماده در برابر اشعه مقاومت بالایی دارد.
  • به عنوان عایق الکتریکی و حرارتی شناخته شده است.
  • از خاصیت چسبندگی بالایی برخوردار می باشد.
  • ضریب شکست آن بسیار زیاد است.
  • این ماده خاصیت آنتی بیوتیکی دارد.

این ماده که در بازار با نام های دیگری نظیر زینک استاید و جوهر گوگرد یا توتیا هم شناخته شده، توانسته همگان را از امتیازات ویژه خود به طرز قابل توجهی بهره مند نماید. این امر بویژه در مورد نمونه های خالص و اصیل از اکسید روی مطرح بوده و به خوبی نیاز به خرید و فروش آن در بازار را افزایش داده است.

بهترین تولیدکننده اکسید روی 98 % در تهران

بهترین تولیدکننده اکسید روی 98 % در تهران کاربرد اکسید روی در بازار به حدب بوده که بسیاری از صنایع استفاده از آن را برای پیشبرد اهداف خود ضروری می دانند. از تولید کود و تولید انواع چسب و رنگ گرفته تا صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و غیره از مشتریان همیشگی خرید و فروش انواع اکسید روی می باشند. در صنعت پزشکی، اکسید روی درمانی مورد توجه محققان قرار گرفته است.

بهترین تولیدکننده اکسید روی 98 % در تهران، با بهره مندی از استانداردها و با رعایت اصول تولید یک ماده مرغوب، اقدام به ساخت انواع اکسید روی با کیفیت نموده و توانسته نیاز به خرید و فروش آن را در بازار به بهترین شکل ممکن تامین نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.