آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

سفارش عمده اکسید روی مرغوب

فهرست مطالب

0
(0)

پودر اکسید روی یک ماده سفید رنگ و بسیار نرم است که از طریق روش هایی مانند میکروامولسیون، سنتز کلوییدی، رسوب دهی و سنتز حرارتی تولید می گردد و بسیاری از مراکز صنعتی برای تولید محصولات خود از قبیل پلاستیک، شیشه، سرامیک و همچنین صنایع دارویی برای تولید برخی از داروها و محصولات بهداشتی اقدام به سفارش عمده اکسید روی مرغوب نموده و آن را به میزانی که در فرمولاسیون استاندارد هر ماده ای ذکر شده است، برای تولیدات خود به کار می برند.

سفارش عمده اکسید روی مرغوب

اکسید روی چه کاربردی در پزشکی دارد؟

اکسید روی چه کاربردی در پزشکی دارد؟ شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که اکسید روی از زمان های بسیار قدیم تولید می شد و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گرفت، به گونه ای که اگر شما کتاب های کهن و قدیمی که از زمان های گذشته بر جای مانده است را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که در آن کتاب ها اکسید روی را به نام توتیا نامگذاری کرده بودند.
این ماده در حال حاضر نیز توجه بسیاری از صنایع را به خود جلب نموده است و به تازگی در تولید آن از فناوری ساخت لایه های واحد کریستالی و همبافته استفاده می نمایند که این امر موجب شده است که از این پودر ارزشمند برای تولید وسایل و ابزارهای الکتریکی و نوری استفاده شود.

و اما اکسید روی با کیفیت در صنایع پزشکی نیز کاربرد فراوانی دارد و از آن برای تولید محصولات زیر استفاده می شود:

  • ترکیب این پودر با نام زینک اکساید در فرایند تولید پودر بچه
  • تولید انواع پمادهای مخصوص پوست و کرم های ضد آفتاب
  • فرایند ساخت انواع شامپوهای ضد شوره
  • تولید پماد زینک اکساید که مخصوص درمان بسیاری از ضایعات پوستی می باشد

بهترین پخش کننده اکسید روی مرغوب

بهترین پخش کننده اکسید روی مرغوب استفاده از اکسید روی در صنایع مختلف دارای مزایای فراوانی می باشد. یکی از این مزیت ها این است که توسط آن انرژی را القا کرده و به مواد واحد بلوری که به آنها کریستالین نیز گفته می شود قابلیت رشد و بزرگ شدن می بخشد.
همچنین یکی از انواع این پودر دارای قابلیت جذب اشعه ماوراء بنفش است و به همین سبب از آن برای تولید پمادهای سوختگی و کرم های ضد آفتاب نیز استفاده می شود و همین امر سبب می شود که کرم های مورد نظر از قدرت و کارایی کافی برای محافظت از پوست در برابر عوامل مختلف آسیب رسان باشد.

ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان یکی از بهترین مراکز پخش کننده اکسید روی درجه یک و مرغوب به فعالیت مشغول بوده و تمام تلاش خود را بر این قرار داده ایم تا با ارائه نوع استاندارد و عالی این محصول، رضایت خاطر مشتریان خویش را جلب نماییم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.