آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

سفارش انواع اکسید روی شکوهیه

فهرست مطالب

0
(0)

همان طور که می دانید امروزه مواد شیمیای و مواد معدنی از قبیل سنگ ها و کانی ها در زندگی روزمره انسان ها کاربرد دارد و استفاده زیادی از آن ها می شود. بدای مثال ماده شیمیایی اکسید روی که احتمالا اسم آن را شنیده اید یا اسم آن را روی بسته بندی های مواد مختلف چه از قبیل مواد صنعتی یا غذایی دیده اید.

اکسید روی شکوهیه از آن دسته مواد شیمیایی است که در بازار به صورت های مختلف وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.اکسید روی زنجان کارایی زیادی دارد.

سفارش انواع اکسید روی شکوهیه

موارد استفاده از اکسید روی خوراکی

موارد استفاده از اکسید روی خوراکی همانطور که گفتیم استفاده های زیادی از اکسید روی در صنعت و زندگی بشر می شود که اهمیت مواد شیمیایی را در زندگی بشر نشان می دهد. اکسید روی که به فرمول شیمیایی ZnO است در طبیعت به صورت کانی وجود دارد که البته به صورت دست ساز توسط انسان نیز ساخته می شود.

در صنعت و به صورت تجاری اکسید روی به این صورت به دست می آید که فلز روی را ذوب می کنند و عمل تصعید رخ می دهد و به بخار تبدیل می شود. سپس در ادامه بخار با اکسیژن موجود در هوا واکنش می دهد و عمل اکسیداسیون یا همان اکسید شدن رخ می دهد و اکسید روی به دست می آید.

اکسید روی خوراکی که به صورت پودر سفید رنگ وجود دارد دارای ویژگی های خاصی است که کاربرد آن را چندین برابر می کند. مقاومت حرارتی نسبتا بالایی دارد. از اکسید روی به دلیل ویژگی های جال و زیادش استفاده های زیادی می شود برای مثال در صنعت لاستیک سازی، در مواد سازنده لاستیک استفاده می شود.

در صنعت آرایشی بهداشتی نیز استفاده می شود چون جاذب طول موج های مختلف نور خورشید است در تهیه کرم های ضد آفتاب از آن استفاده می شود. در صنایع غذایی و بسته بندی و کنسرو کردن نیز استفاده می شود و یک لایه اکسید روی در کنسرو استفاده می شود تا از خورندگی فلز جلوگیری شود. قیمت اکسید روی تجاری نسبت به کارآیی و استفاده زیاد این ماده شیمیایی با ارزش بسیار مناسب است.

استفاده از اکسید روی در صنعت بهداشتی

استفاده از اکسید روی در صنعت بهداشتی اکسید روی خالص بسیار نرم با رنگی سفید یا زرد کمرنگ می باشد که بیشتر برای ساخت سرامیک ها به کار می رود. به طور کلی روش تولید و ساخت اکسید روی که در کارخانجات متعدد انجام می‌ گیرد یکسان نیست و روش‌ های گوناگونی دارد. روش تولید اکسید روی تا حد زیادی به تولید کننده و تجهیزات و دستگاه های آنها بستگی دارد.

همچنین روش تولید اکسید روی لعاب به مواد اولیه و کیفیت آنها و دانش متخصصان و نیز فرمول های به کار رفته در ساخت این محصول وابسته است. تولید اکسید روی هم به روش مستقیم و هم غیر مستقیم انجام می شود. در روش مستقیم اکسید روی از سنگ معدن روی حاصل می شود که به روش آمریکایی معروف است و درصد خلوص کمتری دارد.

ولی در روش غیر مستقیم اکسید روی از فلز روی خالص که شامل ورقه های روی یا ضایعات آن می باشد به دست می آید و به روش فرانسوی شناخته شده است و درصد خلوص آن بیشتر از نوع آمریکایی است. در روش دیگر اکسید روی را نه از فلز و نه از سنگ آن بلکه از کنسانتره یا مواد خام حاوی روی تولید می کنند.

راهنمای خرید اکسید روی شکوهیه

راهنمای خرید اکسید روی شکوهیه قاعدتا هر چی که به آگاهی مشتریان گرامی مبنی بر مزیت های محصول اکسید روی بیشتر باشد. مقدار خرید آنها نیز متناسب با آن آگاهی بالا خواهد رفت. تولید اکسید روی که محصول ممتاز درجه بالا می باشد، کاربردهای متعددی در صنعت دارد.

با توجه به مصرف صنعتی بودن اکسید روی پیشنهاد میشود که خرید این محصول در حجم های بالا صورت بگیرد ، که در آن‌صورت نه تنها سود سرشاری را نصیبتان خواهد کرد بلکه داشتن مزیت های گوناگون را برای شما امکان پذیر می کند. در صورتی که قصد خرید ‌به منظور صادرات آن را دارید، معقول ترین شیوه برای کسب سود فراوان از این محصول خرید آن در مقدار حجمی زیاد و به روش و مستقیم (بدون واسطه ای )است.

که در مرحله اول بایستی مقدار حجم درخواستی خود را به واحد بازرگانی مجموعه اعلام بفرمایید. مقدار حجم و نوع اکسید روی را باید قبل از سفارش دانسته باشید، در صورت نداشتن آگاهی و دانش کافی در این زمینه بهتر است با یک کارشناس متخصص در این حوزه به منظور فروش بهتر، مشورت انجام دهید.

اگر خرید خود را بدون واسطه به انجام رسانید در واقع با بخش اصلی و متمرکز تولید و پخش این محصول ارتباط برقرار خواهید کرد ،که در اینصورت موجبات بهبودی خاطر شما از کیفیت محصول و همچنین بهره مندی از قیمت مناسب تر را با خود به همراه دارد. همکاران ما در واحد بازرگانی و فنی آمادگی این‌را دارند که پاسخ گوی درخواست های خرید و نیازهای مشاوره ای فروش شما باشند‌.

فروش ویژه برترین انواع اکسید روی شکوهیه

فروش ویژه برترین انواع اکسید روی شکوهیه خرید انواع اکسید روی عمده درزنجان به صورت مختلف امکان پذیر می باشد. خرید از نمایندگی این محصول و یا خرید تلفنی از راه هایی که می توان اکسید روی را تهیه نمود اما امروزه بهترین روش برای خرید این محصول سفارش و خرید از طریق فروشگاه اینترنتی می باشد.

عرضه کننده این محصول برای فروش بیشتر، توزیع و عرضه گسترده در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است. در این فروشگاه مجازی انواع اکسید روی به صورت بسته بندی و یا فله عرضه شده و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است.اکسید روی اصل کارایی زیادی دارد. تولید اکسید روی روش های مختلفی دارد

تولید اکسید روی بهداشتی رونق خوبی دارد، زیرا استفاده و کاربرد زیادی دارد و از این جهت خرید و فروش و عرضه آن هم توسط مراکز زیادی انجام می شود. اولین و بزرگ ترین مرکز پخش مستقیم اکسید روی زنجان تولید کننده های زنجانی هستند که به کمک تجهیزات پیشرفته و با تهیه مواد اولیه مرغوب و نیروی متخصص بهترین اکسید روی صنعتی را تولید می کنند و آن را با قیمت ارزان در بازار پخش کرده و به فروش می رسانند.

با خرید از آنها به علت نبود واسطه قیمت کمتری پرداخت می شود و جنس با کیفیت نصیب آنها می گردد. از دیگر پخش کنندگان مستقیم اکسید روی ارزان زنجان سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر می باشد که با خرید از آنها جنس خوب در اسرع وقت به دست مشتریان می رسد. همچنین چون در خرید مجازی دلالی وجود ندارد تا باعث افزایش قیمت شود، هزینه خرید کاهش می یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.