آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

سفارش انواع اکسید روی زرد

فهرست مطالب

0
(0)

انواع مختلف اکسید های روی، به خاطر ویژگی های فیزیکی و شیمیایی خود، از مزیت های ساختاری بالایی برخوردار است. مناسب برای اعمال در صنایع گوناگون بوده و کیفیت محصولات بدست آمده نهایی را افزایش خواهد داد. به علاوه هزینه های تولید را کاهش داده تا کاربردی باشد. سفارش انواع اکسید روی زرد به صورت مستقیم انجام می شود تا مشتری هر مقداری را که نیاز داشته باشد، بدون حضور افراد میانجی دریافت نموده و خریدی بی نظیر را رقم زده باشد.

سفارش انواع اکسید روی زرد

مختصر مطالبی درباره اکسید روی

مختصر مطالبی درباره اکسید روی اکسید روی ماده است که به صورت طبیعی در دل کوهستان به همراه مواد دیگر نظیر منیزیم یافت می شود. در حالت عادی سفید رنگ بوده که در صورت گرما دیده شدن به رنگ زرد تبدیل خواهد شد. مناسب برای بکارگیری در صنایع مختلف نظیر تولید سرامیک و کاشی، شیشه، رنگ سازی، مشتقات نفتی، چسب و موارد مشابه دیگر می باشد.

به علاوه یکی از پرکابرد ترین مواد در لاستیک سازی است تا مقاومت محصول را در برابر واکنش های فرسایشی افزایش داده و دوام کالا را بالا برده باشد. از بین برنده باکتری ها و مواد آلاینده صنعتی بوده تا گزینه ایده آلی برای بکارگیری در ساخت صابون ها و اسپری های خوش بو کننده هوا باشد. یعنی احساس شادی بخشی را برای شما خلق نموده تا در تک تک لحظات بتوانید ذهنی باز و آرام را تجربه کرده باشید.

بررسی بازار داخلی اکسید روی زرد

بررسی بازار داخلی اکسید روی زرد ایران با توجه به ظرفیت های ویژه ای که دارد، یکی از برترین تولید کنندگان اکسید روی می باشد و محصولات خود را به سمت کشور های حاشیه نظیر بحرین، عمان، یمن، عراق، افغانستان و سایر موارد ارسال می نماید. در حقیقت با این کار ارز آوری بالایی را از محل فروش اقلام غیر نفتی رقم می زند.

کاربرد اکسید روی بهداشتی، در جذب اشعه های فرا بنفش تابش شده از خورشید می باشد. به همین خاطر به صورت گسترده در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی به صورت مستقیم می تواند از بروز هر گونه التهاب، جوش و لکه بر روی پوست پیشگیری به عمل آورد.

این ماده راهبردی به هیچ وجه توسط خورشید تجزیه نخواهد شد. بنابراین ماندگاری شایسته ای بر روی پوست داشته تا از این طریق مزیت های کاربردی از خود نمایان ساخته باشد.

برای سفارش دهی، می توانید به سادگی با کمک تلفن همراه به یکی از شماره های قید شده در سایت ارتباط برقرار نموده تا حجم درخواستی خود را در ابعاد عمده تعیین نمایید. ارسال بار داخل گالن های معتبر شکل می گیرد تا در حین جابجایی از بروز حوادث غیر مترقبه به خوبی پیشگیری شده باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.