آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

راهنمای خرید اکسید روی در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یکی از موارد ضروری و کاربردی برای ترکیب در تهیه انواع محصولات از جمله محصولات آرایشی، محصولات رنگ آمیزی و روغن، ساخت سرامیک، شبشه، تهیه مکمل های غذایی و… مورد استفاده افراد قرار می گیرد و با کیفیت و کارایی عالی توانسته مورد پسند افراد زیادی برای صنعت های گوناگون قرار گیرد و فروش بالایی داشته باشد.

برای بهره مند شدن از راهنمایی خرید انواع اکسید روی در تهران بدون خروج از منزل می توانید با شماره های درج شده در ادامه صفحه تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید اکسید روی در تهران

اطلاعاتی در مورد اکسید روی

اطلاعاتی در مورد اکسید روی همانور که در بالا ذکر کردیم اکسید روی به عنوان ماده و محلولی شیمیایی در صنعت های مختلفی کاربرد دارد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و وجود آن در ترکیب صنعت های مختلف ضروری و واجب می باشد، اگر اطلاعات دقیق و جامعی درباره این محصول ندارید در ادامه این مبحث ما را همراهی کنید تا ابتدا با این محصول کاربردی و سپس با کاربرد آن برای مصارف و صنعت های مختلف آشنا گردید.

اکسید روی چیست: این ماده از جمله ترکیب های معدنی می باشد که با استفاده از فرمول شیمیایی zno تولید گردیده است و از نظر ظاهر به صورت خالص مانند پودر سفید رنگ می باشد، البته برای استفاده از این ماده آن را با آب مخلوط می نمایند که محلولی از نوع سنتنز ایجاد می شود.

کاربرد و استفاده از اکسید روی برای صنعت های مختلف:

  • کاربرد در صنعت لاستیک سازی: استفاده از این محصول برای مقاومت لاستیک در برابر عوامل خارجی از جمله نور فرابنفش خورشید و آسفالت، موثر می باشد.
  • کاربرد در سنگ سرامیک: استفاده از اکسید روی سبب لعاب پذیری سرامیک می شود و سبب افزایش مقاومت سرامیک در برابر حرارت می گردد.
  • کاربرد در صنعت افزودنی های غذایی: این محصول ب عنوان منبع غنی از عنصرهای مورد نیاز بدن می باشد که برای مکمل های غذایی و غلات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کاربرد در صنعت آرایشی و صنعتی: این محلول در برابر اشعه فرابنفش خورشید بسیار مقاوم می باشد که برای تهیه ضد آفتاب های مختلف کاربرد دارد.

قیمت انواع اکسید روی در بازار

قیمت انواع اکسید روی در بازار با توجه به کیفیت و کارایی انواع اکسید روی صنعتی، هر روزه با افزایش خرید این محصول کاربردی از سوی افراد رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید بپردازند و با قیمت مختلف به بازار عرضه نمایند.

برای اطلاع از قیمت انواع اکسید روی در بازار به صورت مستقیم از تولیدی و حذف واسطه ها، می توانید از مجموعه حاضر که فروشنده برتر این محصول در سطح کشور می باشد، بهره مند گردید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.