آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید و فروش اکسید روی / بزرگترین صادر کننده آن در ایران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی از جمله ماده های بسیار کاربردی در صنایع مختلف می باشد. از آن در کارهای صنعتی مانند: شیشه سازی، سرامیک سازی، چسب سازی، رنگ سازی و غیره استفاده می شود. همچنین در صنایع کشاوری و بهداشتی هم کارایی بالایی دارد.

اکسید روی را در گذشته توتیا می گفتند و از جمله بهترین ماده های حال حاضر در جهان به شمار می رود.

خرید و فروش اکسید روی در کشورمان از سوی شرکت های مختلفی صورت می گیرد. این شرکت ها هم چنین در کار صادرات آن نیز می باشند. تولیدی اکسید سازان زنجان از جمله بزرگترین صادر کننده آن در ایران به شمار می رود.

خرید و فروش اکسید روی / بزرگترین صادر کننده آن در ایران

لیست تولید کنندگان اکسید روی در ایران

لیست تولید کنندگان اکسید روی در ایران

شرکت های مختلفی در ایران وجود دارند که در کار تولید انواع اکسید روی می باشند. این شرکت ها با بهترین امکانات و پیشرفته ترین آزمایشگاه ها، این اکسید را به دست می آورند و روانه بازار می کنند.

بیشتر اکسید روی حال حاضر در بازار، ساخته شرکت های تولیدی ایرانی می باشند. اما از جمله شرکت های تولیدکننده این نوع از اکسید می توان به این ها اشاره کرد:

  • اکسید سازان زنجان
  • سپید مهر قم
  • کیمیا پارس
  • پارس شیمی
  • و …

محصولات این شرکت های تولیدی را می شود از بازارهای متفاوت شهرهای گوناگون کشور به دست آورد.

سفارش عمده اکسید روی سپید مهر قم

سفارش عمده اکسید روی سپید مهر قم

سفارش عمده اکسید روی سپید مهر قم از این راه ها امکان پذیر می باشد:

  • دفتر فروش مرکزی کارخانه
  • نمایندگی کارخانه
  • وبسایت رسمی کارخانه
  • بازار خرید و فروش مواد شیمیایی

از این راه ها می توان به راحتی سفارش این نوع از اکسید را داد و آن را پس از چندی به دست آورد. خرید اکسید روی به صورت عمده از کارخانه به صرفه تر تمام می شود و برای همین است که بیشتر صنایع سعی می کنند آن را به گونه کلی خریداری کرده و مورد استفاده در تولید انواع کالا قرار دهند.

لیست قیمت روز اکسید روی در بازار

لیست قیمت روز اکسید روی در بازار

لیست قیمت روز اکسید روی در بازار را می شود با مراجعه به فروشگاه های مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند به دست آورد. این فروشگاه ها قیمت نانو اکسید روی را هم در اختیارتان قرار خواهند داد. در بازار فروش اکسید روی زنجان و اکسید روی اصفهان انجام می شود که هر کدام بنا به درصد خالصی ای که دارند، قیمت گذاری می گردند.

به قیمت چند نمونه از اکسید روی که به صورت کیلویی عرضه می شود، توجه کنید:

  • یک کیلو گرم: 1729000 تومان
  • 100 گرم: 213000 تومان
  • 500 گرم: 871000 تومان
  • 250 گرم: 510000 تومان

مرکز فروش اکسید روی صادراتی

مرکز فروش اکسید روی صادراتی

اکسید روی صادارتی در مراکز مختلف فروش، عرضه می شود. برخی از شرکت های تولیدی بهترین نوع این اکسید را که به نوع کیفیت صادراتی را دارد، به بازار داخلی هم وارد کرده و به فروش می گذارند.

صادارت اکسید روی به کشورهای مختلفی انجام می شود که از طریق همین مراکز فروش برخی از گروه های بازرگانی خریداری شده و صادر می گردد. شرکت های تولید اکسید روی از این طریق نیز بهترین و با کیفیت ترین نوع محصول خود را وارد بازار خارجی می کنند.

با همه این ها می توانید در هر شهری که زندگی می کنید، مراکز خرید اکسید روی صادراتی را پیدا نمایید.

خرید اکسید روی زنجان از تولید کنندگان

خرید اکسید روی زنجان از تولید کنندگان

خرید اکسید روی زنجان از تولید کنندگان آن امکان پذیر می باشد. شما می توانید با مراجعه به دفاتر مرکزی که فروش از طریق آنان انجام می شود، بهترین نوع اکسید روی را با درصد بالای خلوص به صورت عمده تهیه کنید.

از طرفی اکسید روی زنجان به صورت مستقیم از کارخانه باعث می شود تا هزینه کمتری انجام دهید و در همین حال از فروش آن سود بیشتری ببرید. البته بیشتر کارخانه های صنعتی هستند که خریدار اکسیدهای با کیفیت می باشند. آنان نیز با خرید مستقیم فایده بیشتر می برند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.