آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید و فروش اکسید روی با کارایی بسیار بالا در صنایع

فهرست مطالب

5
(1)

اکسید روی یا زینک اکسيد یکی از محصولات یا مواد شیمیایی است که ترکيبی غیر ارگانیک دارد  و فرمول شيميایي  آن zno است. این ماده در گذشته به نام توتیا معروف بوده است که به صورت طبیعی هم در طبیعت یافت می شود ولی غالبا بصورت شیمیایی سنتز می شود.  اکسید روی پودری سفید رنگ است که در آب حل نمی شود و باتوجه به کاربرد وسیعی که در طیف گسترده ای از صنایع نظیر کاشی و سرامیک، رنگ سازی، لاستیک سازی، مواد غذایی و تولید شييشه دارد، این روزها بازار خرید و فروش اکسید روی بسیار پر رونق است.

خرید و فروش اکسید روی با کارایی بسیار بالا در صنایع

قیمت و خرید اکسید روی از تولید کنندگان برتر ایران

قیمت و خرید اکسید روی از تولید کنندگان برتر ایراناکسید روی از پرکاربردترين مواد شیمیایی در صنایع مختلف می باشد و با توجه به سطح تقاضاي بالایی که در بازارهای داخلی و خارجی دارد قیمت کیلویی اکسید روی بسیار متنوع است و بطور دقیق نمی توان قیمت آن را مشخص کرد. در واقع مهمترین عامل تعیین کننده قیمت این ماده، قیمت بازار بورس و قیمت های جهانی می باشد و از آنجاییکه که نرخ بورس بسیار متغیر است قیمت اکسید روی دارای نوسانات زیادی در بازار است.

برای خرید اکسید روی از تولیدکنندگان برتر ایران می توان به سایت های فروش آن مراجعه کرد و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام داد، یا اینکه از طریق مراکز فروش این ماده شیمیایی در شهرها و مناطق مختلف کشور اقدام کرد که همواره با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب به مشتری عرضه می کنند.

فروش انواع گرید های مختلف اکسید روی

فروش انواع گرید های مختلف اکسید رویفروش انواع گريدهاي مختلف اکسید روی از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش در سراسر کشور انجام می شود. این محصول شیمیایی با توجه به درجه ی خلوص و میزان کیفیت به گريدهاي ۹۸%, ۹۵%, ۷۷%، ۵۰% و غیره دسته بندی می شود که هر کدام از این گريدها برای صنعت خاصی کاربرد دارد و قیمت آنها بسیار متفاوت است. به عنوان مثال از نوع خالص تر آن به عنوان تسریع کننده و عامل تقویت کننده در صنایع داروسازی استفاده می شود و از عیار پایین آن به عنوان خوراک دام و طیور استفاده می شود.

مرکز تولید و پخش بهترین پودر اکسید روی

مرکز تولید و پخش بهترین پودر اکسید رویاکسید روی با توجه به حجم زیاد خرید و فروش آن، از جمله مواد شیمیایی است که در اکثر کارخانه های تولید کننده مواد شیمیایی تولید و راهی بازار می شود. بنابراين مرکز تولید و پخش بهترین پودر اکسید روی بر حسب نیاز در مناطق مختلف کشور قرار دارد و متقاضيان برای تهيه و خرید اکسید روی می توانند از عرضه کنندگان تخصصی کمک بگیرند.

تولیدکنندگان اکسید روی در ایران با بهره گیری از مدیران متخصص و کادر فنی مجرب و خلاق توانسته اند با تولید انواع اکسید روي، بازار داخلی را تا حدودی از واردات اکسید روی بی نیاز کنند و همچنین با عرضه یک محصول با کیفیت و دارای قیمت مناسب در مقایسه با قیمت های جهانی وارد بازارهای بین المللی شوند و صادرات اکسید روی را به سایر کشورها به عنوان افتخار در کارنامه کاری خود داشته باشند.

شرکت فروش اکسید روی ارسیان کو

شرکت فروش اکسید روی ارسیان کوامروزه شرکت هاي اينترنتي زیادی در زمینه فروش انواع محصولات شيميايي فعالیت دارند اما شرکت اکسید روی ارسیان کو از معتبرترین و فعال ترین شرکت های عرضه کننده مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی در کشور می باشد که هدف اصلی آن جلب رضایت و اعتماد مشتری از طریق ارائه ی محصول با کیفیت و با قیمت بسیار نازل است که به تمامی نقاط کشور ارسال سریع و رایگان دارد . این شرکت به دو صورت عمده فروشی و خرده فروشی فعالیت می کند و همواره پاسخگوي نیاز های مشتریان می باشد.

پخش عمده اکسید روی با ارزان ترین قیمت در بازار ایران

پخش عمده اکسید روی با ارزان ترین قیمت در بازار ایرانپخش عمده اکسید روی با ارزان ترین قیمت در بازار ایران توسط تولیدکنندگان از درب کارخانه یا از طریق نمایندگی ها و مارکت های آنلاین دارای مجوز بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. در این شیوه خرید به دلیل حذف واسطه ها و فروش عمده محصول با قیمت بسیار ارزانی عرضه می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.