آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید عمده اکسید روی پارس در شرکت تولید کننده

فهرست مطالب

0
(0)

یکی از پر کاربرد ترین مواد شیمایی که توسط کارخانه های زیادی تولید می شوند، اکسید روی می باشد. این محصولات که دارای رنگ سفید و تیره می باشند بیشتر از خاک روی تولید می شوند که در صنایع مختلف دارای کاربرد های بسیار زیادی هستند. این مواد ترکیبی غیر ارگانیک بوده که بیشتر به صورت شیمیایی تولید می شوند. اکسید روی گاهی در طبیعت نیز یافت می شود که دارای ناخالصی های زیادی می باشند. این محصولات را به روش های زیادی تولید می کنند. پارس یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده ی این مواد شیمیایی می باشند. خرید عمده اکسید روی پارس در تمامی شهر ها امکان پذیر است که دارای قیمت های پایین تری نیز می باشند.

 

خرید اکسید روی به صورت عمده

 

اکسید روی بیشتر پودری سفید رنگ است که به روش های زیا ی از جمله مستقیم، غیر مستقیم، روش شیمیایی و سنتز آزمایشگاهی تولید می شوند. این مواد در آب حل نمی شوند و دارای کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف می باشند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. کاشی و سرامیک
  2. لعاب سازی و تولید شیشه
  3. لاستیک سازی
  4. رنگ سازی
  5. تولید چسب

خرید اکسید روی به صورت عمده توسط صنایع زیادی صورت می گیرد که آن ها را با قیمت های کمتر خریداری کرده و در تولید محصولات مختلف از آن ها استفاده می کنند. قیمت این محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد که می توان به کیفیت، مقدار و… اشاره نمود. قیمت این مواد توسط شرکت های تولیدی تعیین می شوند که هر ساله دچار تغییرات زیادی می شوند.

کارخانه تولید اکسید روی پارس

 

تولید کنندگان اکسید روی با استفاده از انواع وسایل بروز دنیا و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، انواع این محصولات را در کیفیت های مختلف تولید نموده و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می کنند که هر کدام دارای کاربرد ها و ویژگی های متفاوتی هستند. کارخانه تولید اکسید روی پارس، این محصولات را هر ساله به مقدار بسیار زیاد تولید نموده و با توجه به نوع و کیفیت آن ها بسته بندی کرده و در کشور عرضه می کنند. این محصولات به دلیل کیفیت های بسیار بالایی که دارند مورد توجه بسیاری از کشور ها نیز قرار گرفته اند که این محصولات به روش های مختلف به سایر کشور ها صادر می شوند.

کاربرد اکسید روی صنعتی بسیار زیاد است که همانطور که گفته شد در صنایع مختلف و برای تولید محصولات گوناگون از آن ها استفاده می شود که یکی از اصلی ترین مواد شیمیایی در جهان به شمار می آیند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.