آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید عمده اکسید روی صنعتی سپید مهر قم با کیفیت

خرید عمده اکسید روی صنعتی سپید مهر قم با کیفیت

فهرست مطالب

0
(0)

خرید عمده اکسید روی سپید مهر قم در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز پخش آن انجام می شود. این برند توسط شرکت جهان شیمی در شهر قم تولید می شود. این نوع اکسید از سبک ترین و سفید ترین اکسید ها در ایران است که برای تولید انواع کاشی و لعاب و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.به دلیل کیفیت بالا و استاندارد بودن، این محصول به دیگر کشور ها نیز صادر می گردد.

خرید عمده اکسید روی صنعتی سپید مهر قم با کیفیت

خرید اکسید روی به صورت عمده

خرید اکسید روی به صورت عمده

به طور کلی در تولید اکسید روی، از ورق های روی استفاده می شود که در دو نوع صنعتی و بهداشتی تولید می شوند. اکسید روی از ترکیبات غیر عالی به شمار می رود که رنگ آن سفید و در آب حل نمی شود.
گرید صنعتی اکسید روی در صنایع کاشی سازی، لعاب چینی و سرامیک، ساخت چرم مصنوعی، تولید مکمل های دام و طیور و ساخت قطعه های پلاستیکی و تولید مواد آرایشی بهداشتی کاربرد دارد.
جالب است بدانید که پماد های زینک اکساید نیز از اکسید روی ساخته می شوند که در دسته صنایع آرایشی و بهداشتی قرار می گیرند، علاوه بر این پماد انواع کرم های ضد آفتاب، چسب دندان و انواع صابون ها نیز از اکسید روی ساخته می شوند. تولیدی اکسید روی این محصول را با توجه به قیمت روزانه روی که در بازار بالا و پایین می شود قیمت گذاری می کند. اصلی ترین کاربرد روی اکسید را می توان تهیه نمک های روی دانست.
در حال حاضر خرید اکسید روی به صورت عمده نیز در بسیاری از فروشگاه ها انجام می شود که این نوع خرید می تواند با قیمت ارزان تر و بدون واسطه انجام گیرد.

بزرگترین فروشنده اکسید روی سپید مهر قم

بزرگترین فروشنده اکسید روی سپید مهر قم

هم اکنون فروش اکسید روی در قم در مراکز بزرگی انجام می شود. شرکت جهان شیمی بزرگ ترین فروشنده داخلی اکسید روی سپید قم می باشد. این شرکت در سایر شهر های ایران نمایندگی دارد که این محصول را با مرغوبیت و خلوص بالا ارائه می دهد. سبک ترین و سفید ترین اکسید روی در ایران توسط بزرگ ترین فروشنده آن در سراسر کشور عرضه می شود.
این محصول مشتریانی از سایر کشور های جهان نیز دارد که این نمونه اکسید را مصرف می کنند. این اکسید با برند تجاری اکسید روی سپید مهر قم و با خلوص ۹۹ درصد تولید شده و عرضه می شود که در بسته بندی های کیسه ای ۲۵ کیلو گرمی با نشان شرکت و یا بدون نشان می باشد. مراکز فروش این نمونه آن را به صورت عمده و جزئی عرضه می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.