آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید عمده اکسید روی صنعتی با قیمت مناسب

خرید عمده اکسید روی صنعتی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی، یک ترکیب شیمیایی است که دارای ذرات ریز پودری شکل می‌باشد، این ماده قابلیت حل شدن با آب را ندارد، و با نام تجاری زینک اکساید در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشخصات و قیمت خرید عمده اکسید روی صنعتی را باید از طریق مراجع معتبر و فعال در حوزه تجارت این کالا به دست آورد.
خرید عمده اکسید روی صنعتی بستگی به قیمت مواد اوله آن (شمش روی) دارد که بصورت روزانه با نوسانات در بورس متغیر می باشد به همین دلیل قیمت اکسید روی بستگی به زمان خرید شمش روی دارد.

خرید عمده اکسید روی صنعتی با قیمت مناسب

آشنایی با کاربرد های اکسید روی در صنایع

آشنایی با کاربرد های اکسید روی در صنایع

اگر به عقبه‌ی خود نگاه کنیم متوجه می‌شویم، زینک اکساید با نام توتیا معروف به سرمه‌ی چشم در درمان بیماری‌های چشمی و مصارف دارویی دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفته است و قدمتی طولانی دارد.

این ترکیب معدنی ایمن، دارای خاصیت‌هایی همچون: چسبندگی، پوشش‌دهی بالا، آتی باکتریال، ضد‌عفونی، ضد اشعه و… می‌باشد، که این امر موجب استفاده فراوان از کاربرد‌های اکسید روی در صنایع مختلف شده‌است، جهت آشنایی بیشتر با این ماده، بخشی از این مصارف متعدد در زمینه‌ی بهداشتی، صنعتی، آرایشی و دارویی  را برای شما شرح می‌دهیم.

کاربرد های اکسید روی در صنایع بهداشتی و دارویی: به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریال و ضد اشعه در داروهای عفونی، کرم‌های ضد آفتاب، پماد سوخگی، پودر بچه، صابون و لوسیون‌های بچه جهت درمان التهابات پوستی ناشی از خشکی، سوختگی، بریدگی، جوش‌های عفونی، گزیدگی حشرات، اگزمای پوستی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

مصارف اکسید روی در صنایع مختلف: به دلیل خاصیت قدرت چسبندگی، پوشش دهی، براق بودن و مقاوم سازی برای تولید: چسب، گریس، لاستیک، سرامیک، تایر، باتری، پلاستیک، شیشه و… به کار می‌رود.

مصارف اکسید روی در صنایع آرایشی: به دلیل ویژگی رنگ‌دهی، رطوبت، پوشش‌دهی و براق کردن در تولید انواع کرم‌های پودری و مرطوب‌ کننده، رژ لب، رژگونه و… استفاده می‌شود.

مصارف اکسید‌روی در صنایع غذایی: این ماده هیچ گونه خطری برای انسان ایجاد نمی‌کند و به دلیل خاصیت رنگ‌دهی و شفافیت در تولید رنگ‌های غذایی به کار می‌رود.

اکسید روی به چهار روش آزمایشگاهی، شیمیایی، مستقیم و غیر مستقیم تولید می‌شود.

تولید مستقیم: تهیه اکسید روی از سنگ معدن روی

تولید غیر مستقیم: تهیه اکسید از بخارات حاصل شده از روی

تولید آزمایشگاهی و شیمیایی: تهیه اکسید از کنسانتره روی در طی ده فرایند

ارئه اکسید روی به بازار های جهانی

ارئه اکسید روی به بازار های جهانی

اکسید‌روی با توجه به نوع مصرف از خلوص ۶۰ درصد تا ۹۹ درصد تولید می‌شود، و در اثر حرارت دیدن در نقطه جوش ۹۰۷ درجه به دست می‌آید که دارای کاربرد متعددی است.

امروزه بسیاری از تولید‌کنندگان و شرکت‌های تجارتی کشور با استفاده از تکنولوژی، علم روز و پیشرفته ترین دستگاه‌ها مشغول به ارائه اکسید روی درجه یک در سطحی گسترده به بازار‌های جهانی هستند.

خرید انواع اکسید روی با کیفیت، در حجم‌های گوناگون توسط این مرکز امکان پذیر می‌باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.