آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید عمده اکسید روی در بازار ایران

خرید عمده اکسید روی در بازار ایران

فهرست مطالب

0
(0)

از پرکاربردترین ترکیبات شیمیایی آلی که از قدیم الایام مورد استفاده قرار می گرفته اکسید روی می باشد. اکسید روی با نام توتیا و سرمه در بین ایرانیان مشهور و از اکتشافات کیمیاگران ایرانی و رومی بوده است و در درمان بیماری های چشمی و تولید فلز برنج کاربرد داشته است. با توجه به انواع مصارف این ماده، تجارت آن در سراسر دنیا انجام می گرفته و خرید عمده اکسید روی و خرده فروشی آن از کسب و کار پر رونق بوده است.

خرید عمده اکسید روی صنعتی در مشهد

خرید عمده اکسید روی در بازار ایران

اکسید روی را ایرانیان از ذوب فلز روی و تقطیر سریع روی میله های آهنی یا فولادی بسیار خنک تولید نموده اند و با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان خواص و فواید آن بیشتر کشف گردیده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

اکسید روی در صنایع لاستیک سازی جهت تولید تایر خودرو و لوازم بادوام لاستیکی صنعت خودرو، مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر صنایع مصزف کننده که خرید عمده اکسید روی را انجام می دهند، صنعت شیشه سازی می باشد. با استفاده از اکسید روی خلوص سیلیسیوم استخراج شده از معدن را بالا برده و در غنی سازی و تولید شیشه هایی که اشعه uv را از خود عبور نمی دهد، مصرف می گردد. شیشه های مورد استفاده در لنزها و شیشه عینک های طبی و آفتابی که این اشعه را از خود عبور نمی دهد از اکسید روی در تولید آن ها استفاده شده است.

مهم ترین و قدیمی ترین مصرف اکسید روی در صنایع دارویی و بهداشتی می باشد. درمان بیماری های چشمی و آرایش چشم اولین کاربرد دارویی اکسید روی یا همان توتیا بوده است و با کشف سایر فواید آن در تولید قطره و پمادهای چشمی، داروهای آنتی بیوتیک، پودر بچه، انواع کرم ها به خصوص کرم ضد آفتاب و شامپوهای ضد شوره و … مورد استفاده قرار گرفته است.

با پیشرفت تکنولوژی در کشور به خصوص تولید محصولات با تکنولوژی نانو، محققان در استان خراسان رضوی و شهر مشهد، اقدام به بومی سازی تکنولوژی ساخت و تولید ترکیب نانو اکسید روی نموده اند. نانو اکسید روی تولید شده همان خواص اکسید روی را داشته و مصارف آن در صنایع همانند اکسید روی می باشد. نانو اکسید روی در تولید داروهای آنتی بیوتیک، درمان و ضد عفوفی زخم های وخیم و کرم های ضد آفتاب با بیشترین دفع اشعه های مضر پوست کاربرد دارد.

خریدار اکسید روی در صنعت سرامیک

خریدار اکسید روی در صنعت سرامیک

با افزایش فروش اکسید روی در صنایع مختلف لاستیک سازی، شیشه سازی و کاغذ سازی تولید کنندگان سرامیک نیز از اکسید روی جهت تولید محصولات با کیفیت بالا بهره می برند. با استفاده از نانو اکسید روی تولید شده در مشهد و عرضه محصولات بسیار مرغوب و با کیفیت در کارخانجات سرامیک سازی داخلی، باعث تبلیغ این محصول ایرانی گردیده و هم اکنون مشهد صادر کننده اکسید روی نانو شناخته شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.