آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید عمده اکسید روی درجه یک

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی درجه یک و آلیاژهای آن بیش از 100 سال به عنوان پوشش محافظ و تزئینی بر روی انواع مختلفی از بسترهای فلزی، در درجه اول فولاد مورد استفاده قرار گرفته است. در طول سال ها، فرآیندهای مختلفی برای استفاده از پوشش های روی ایجاد شده است. بستگی به بستر، نیازهای پوشش و هزینه بستگی دارد. در این میان، آبکاری متداول ترین برای کاربردهای کاربردی و تزئینی است. خرید عمده اکسید روی درجه یک از طریق مجموعه ما امکان پذیر است.

خرید عمده اکسید روی درجه یک

نقش روی اکسید در صنعت لعاب سازی

نقش روی اکسید در صنعت لعاب سازی رنگ های مبتنی بر انواع اکسید روی می توانند انعطاف پذیری و چسبندگی خود را به فلزات حفظ کنند، به عنوان مثال آهن را محافظت می کنند که محافظت از آن بسیار دشوار است. این به دلیل واکنش پذیری آن در برابر پوششهای آلی است که منجر به شکنندگی زیاد و عدم چسبندگی می شود. در گروه سرامیک ها، خواص ZnO به طرق مختلف وجود دارد. با افزودن اکسید روی به مخلوط می توان ظرفیت گرمایی را افزایش داد. نه تنها این، همچنین می تواند درجه خاصی از هدایت الکتریکی را افزایش دهد، ویسکوزیته را کنترل کند، از ایجاد ترک در آتش سوزی های شدید جلوگیری کند، مقاومت شیمیایی را بهبود بخشد، از جمله سایر خواص.

هنگام انتخاب فرآیند آبکاری روی، مهم است که بدانید فرآیندهای موجود، کاربرد اکسید روی و هر یک از مزایا و معایب خاص آنها چیست.

برای مدت زمان طولانی، روکش سیانور روی اسب صنعت بود، اگرچه محبوبیت آن طی سالها در ایالات متحده و سایر کشورها به طور قابل توجهی کاهش یافته است. استفاده از سیانور روی همچنان رو به کاهش است زیرا متخصصان تکمیل سطح به دنبال کاهش مدیریت زباله و نگرانی در مورد طبقه بندی زباله های خطرناک هستند. این همچنین به دنبال از بین بردن قرار گرفتن در معرض کارگران و فشار تنظیم کننده بر استفاده از سیانور است. نیاز عملیاتی فرآیند آبکاری روی سیانید در مقایسه با سایر فرآیندهای آبکاری روی حداقل است. آنالیز حمام، آزمایش سلول هول و سایر آزمایشات آبکاری باید به صورت هفتگی انجام شود. نیاز به تمیز کردن و ترشی خیلی سخت نیست، اما اگر یک مشکل آشکار آماده سازی وجود دارد، باید اصلاح شود.

موارد تأثیرگذار بر قیمت اکسید روی درجه یک

موارد تأثیرگذار بر قیمت اکسید روی درجه یک موارد تأثیرگذار بر قیمت اکسید روی درجه یک بدون شک فرایند تولید آن است. روش های معمول پس از آبکاری برای هر رسوب روی هستند. پوشش های تبدیل کرومات که می توانند تا 500 ساعت تشکیل نمک سفید را فراهم کنند و همچنین طیف گسترده ای از پسیو در رنگ ها از شفاف به سیاه موجود است. قطعات فولادی قبل از آبکاری ترشی کردن قطعات رد شده به صورت آفلاین برای جلوگیری از آلودگی کروم و افزایش عمر اسید ترجیح داده می شود. فقط در صورت لزوم قطعات باید روی خط برداشته شوند. افزودنیهای اسیدی اختصاصی و یا نمکهای فلوراید می توانند در تمیز کردن و فعال کردن قطعات و همچنین افزایش عمر اسید مفید باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.