آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید عمده انواع اکسید روی با قیمت ارزان

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت خرید عمده انواع اکسید روی بسته به شرایط بازار متفاوت می باشد. این ماده ای شیمیایی به شکل پودر می باشد که رنگی سفید دارد و کاربردهای مختلفی در صنایع دارد.

خرید عمده انواع اکسید روی با قیمت ارزان

مواد تشکیل دهنده اصلی انواع اکسید روی

مواد تشکیل دهنده اصلی انواع اکسید روی

مواد تشکیل دهنده اصلی انواع اکسید روی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • روی سولفید
  • سلنید روی
  • کادمیم اکسید جیوه
  • تلوریر روی

اکسید روی یا روی اکسید با نام توتیا در کتاب های کهن از آن نام برده شده است. این ماده شیمایی در آب حل نمی شود به خاطر همین به آن غیر محلول آب می گویند. مواد اصلی اکسید روی باعث می شوند این محصول خاصیت های منحصر به فردی پیدا کند به خاطر همین می توان از آن استفاده های مختلفی کرد.

نمایندگی فروش انواع اکسید روی درجه یک

نمایندگی فروش انواع اکسید روی درجه یک

نمایندگی فروش انواع اکسید روی درجه یک توانسته با عرضه این محصول سود خوبی بدست آورد. از موارد مصرف این ماده شیمیایی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • صنعتی: از این ماده برای ساخت پلاستیک؛ شیشه؛ سرامیک؛ سیمان؛ رنگ ها؛ مومها؛ چسب؛ باتری ها و.. استفاده می شود. این محصول کاربردهای متنوعی دارد اما مهم ترین استفاده هایی که از آن می شود در صنعت است که ما به طور خلاصه در بالا به آن ها اشاره کرده ایم. علاوه بر این ها در علم مواد از این محصول استفاده های متنوعی می گردد که ما در زیر به آن ها اشاره ایی گذرا می کنیم: 1_ ضریب شکست بالا 2_ حرارت رسانایی بالا 3_ آنتی بیوتیک 4_ مواد محافظ کننده اشعه خورشید و…. برای تولید مواد آتش زا مانند انواع ترقه ها از این ماده شیمیایی استفاده می کنند.
  • علم پزشکی و دارویی: در علم پزشکی و داروسازی از این محصول با عنوان زینک اکساید برای ساختن پودر بچه؛ پمادهای دستی؛ کرم های ضد آفتاب؛ شامپو ضد شوره و… استفاده می گردد. این ماده دارای خاصیت آنتی بیوتیکی می باشد به همین دلیل در تهیه انواع کرم های ضد آفتاب از آن استفاده می کنند. یکی از کاربردهای مهم این ماده که همه شما اسم آن را حتما شنیده اید ساخت پماد زینک اکسید است که این پماد برای درمان سوختگی پای نوزادان؛ درمان جای نیش حشرات و خراشیدگی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صنعت آرایشی و بهداشتی: این ماده می تواند اشعه یوی وی خورشید را به خود جذب کند به خاطر همین برای تهیه کرم های ضد آفتاب مناسب می باشد. علاوه بر این برای ساختن کرم های ضد حساسیت و ضد جوش از این محصول استفاده می کنند. همچنین برای ساخت دئودورانت ها و صابون ها از این ماده شیمیایی استفاده می کنند. این ماده می تواند از بوی بد دهان و رشد باکتری ها جلوگیری کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.