آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید برترین اکسید روی به صورت فله ای

فهرست مطالب

0
(0)

خرید اکسید روی فله ای را می ‌توان به صورت مستقیم و عمده از برترین تولید کنندگان این محصول در داخل کشور انجام داد. اکسید روی جزو محصولات شیمیایی پرکاربرد است که در صنایع مختلف به عنوان اصلی ترین ماده مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کاربرد اکسید روی در صنعت پزشکی دیده می‌ شود که به کمک این ماده بهترین دارو های ضد عفونی تولید می شوند.

خرید برترین اکسید روی به صورت فله ای

کاربرد اکسید روی در پزشکی

کاربرد اکسید روی در پزشکی انواع اکسید روی در درجه خلوص های بالا در حرفه پزشکی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این محصول در صنعت پزشکی کاربرد های گسترده به خود اختصاص داده است و از آنجایی که دارای خاصیت ضد عفونی کننده است، در برطرف سازی بیماری های عفونی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

اکسید روی محافظت کننده خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش است و بر مبنای همین خاصیت از آن در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی و تهیه کرم های محافظت کننده استفاده می شود. از اکسید روی با درجه خلوص های بسیار بالا که به صورت نانویی تولید می ‌شوند همچنین در صنعت تولید داروهای شیمیایی نیز استفاده می شود.

اکسید روی با کیفیت علاوه بر صنعت پزشکی در تولید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اعم از انواع شامپو های ضد شوره نیز مورد توجه قرار می ‌گیرد. استفاده از اکسید روی در این صنایع ‌ها در درجه خلوص های متفاوت دیده می شود که هر کدام از آنها ازقیمت فروش متفاوتی برخوردار می باشند و در نهایت تولیدات حاصل از آن با قیمت های متنوع معرفی می شوند.

مرکز پخش انواع اکسید روی فله ای

مرکز پخش انواع اکسید روی فله ای اکسید روی باکیفیت به عنوان نوعی محصول شیمیایی در صنایع مختلف کاربرد های ویژه به خود اختصاص داده است. در راستای این موضوع پخش انواع اکسید روی در بسته‌بندی ‌های با وزن های متعدد معرفی می گردد.

در مراکز پخش اکسید روی در درجه خلوص های متفاوتی معرفی می ‌شود که هر چقدر درجه خلوص این محصول بالاتر باشد، کاربرد های آن گسترده تر و در نهایت قیمت فروش آن بالاتر می‌ رود.

در مراکز پخش انواع اکسید روی فله ای بازرگانی های صادراتی نیز در حال فعالیت هستند و از ظرفیت ‌های صادرات این محصول به دیگر کشور ها بیشترین استفاده را می برند. اکسید روی دارای ظرفیت های صادراتی بسیار زیادی است و به عنوان پرکاربردترین محصول به کشور های مختلف صادر می ‌شود. صادرات این محصول بیشتر به کشور های مانند ترکیه انجام می گیرد.

پخش اکسید روی جهت صادرات در بسته بندی های جامبو 1 تنی دیده می شود و بسته بندی های 25 کیلویی این محصول در بازار های داخلی معرفی می گردد. برای داشتن آگاهی بیشتر در این حیطه با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.