آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید اکسید روی پارس / لیست تولید کنندگان آن در ایران

فهرست مطالب

4
(4)

در بازار امروز تولید کنندگان متنوعی برای فروش اکسید روی وجود دارد که شرکت نانو اکسید روی پارس یکی از معتبر ترین آن ها در این زمینه است و ما به توضیح در مورد خرید اکسید روی پارس در این متن می پردازیم.

اکسید روی ترکیب شیمیایی با فرمول ZnO می باشد که به شکل پودری سفید رنگ و نامحلول در آب است. اسم کهن این ماده در ایران قدیم توتیا نام داشته که در ساخت فلز برنج و درمان بیماری های چشمی مصرف می شده است. مارکوپولو تاجر و جهانگرد مشهور در کتاب خود نوشته که ایرانیان پدید آورنده توتیا در جهان بوده که این ماده با تقطیر بخارات حاصل از سنگ های معدنی بر روی میله های سرد فلزی قابل حصول بوده است.

امروزه اکسید روی در صنایع مختلفی کاربرد داشته که شامل : سرامیک ، پلاستیک ، شیشه ، لاستیک ، صنایع شیمیایی ، آرایشی بهداشتی و … می باشد. برای آشنایی بیشتر درخصوص کاربرد اکسید روی مقاله لینک شده را دنبال کنید.

چگونه بهترین نوع اکسید روی را تهیه کنیم؟

چگونه بهترین نوع اکسید روی را تهیه کنیم؟

امروزه اکسید روی با روش های مختلفی حصول شده و کیفیت های متفاوت و گرید بندی های مختلفی دارد.

بهترین نوع اکسید روی تولیدی توسط ذوب ورقه های زینک ( روی ) در ظرف های مخصوص ذوب گرافیت انجام شده و سسپس مایع ذوب شده در دمای 907 درجه سانتی گراد به بخار تبدیل می شود ، سپس بخار زینک با اکسیژن واکنش داده و پودر سفید رنگ ( کاملا سفید) با خلوص بالای اکسید روی تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اکسید روی پارس با کیفیت مناسب

در این بین بیشتر شرکت ها برای کاهش قیمت تمام شده محصول اقدام به تولید این ماده با خاک های حاوی روی می کنند که موجب کاهش کیفیت محصول شده و رنگ نهایی پودر سفید مایل به خاکستری و با درجه خلوص پایین می باشد.

مرکز فروش اکسید روی پارس در تهران

مرکز فروش اکسید روی پارس در تهران

شرکت نانو اکسید روی پارس از شرکت های با سابقه و معتبر در زمینه تولید اکسید روی با بهترین کیفیت و گرید های متفاوت است.

کارخانه اکسید روی پارس واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم می باشد و به تولید اکسید روی با کیفیت های متفاوت جهت مصارف صنعتی و بهداشتی مشغول به کار می باشد ، خریداران محترم به منظور خرید اکسید روی پارس می توانند به جزئیات اطلاعات و شماره تماس شرکت که در ادامه متن ذکر گردیده توجه نموده و با بخش مشتریان کارخانه در تماس باشند.
مقاله پیشنهادی: اکسید روی شکوهیه قم

قیمت عمده اکسید روی صنعتی پارس

قیمت عمده اکسید روی صنعتی پارس

قیمت عمده فروش محصولات معدنی و شیمیایی در بازار همیشه دچار نوسان می باشد و قیمت ثابت تعریف شده برای این محصولات از جمله اکسید روی نمی توان تعیین نمود؛ زیرا که شرکت ها به دلیل عرضه محصولات خود در بورس کالا و همچنین نوسانات قیمت دلار دارای قیمت گذاری شناور در چرخه تولید خود می باشند تا با بهره بردن از این روش از ضرر و زیان به فرایند تولید جلوگیری کرده و نقش خود را در بازار های داخلی و صادراتی به خوبی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: خرید عمده اکسید روی پارس

شرکت اکسید روی پارس در حال حاضر به تولید اکسید روی صادراتی در دو گرید بهداشتی و صنعتی مشغول به فعالیت است ، گرید صنعتی معمولا با توجه به نیاز صنایع مختلف مانند : کاشی و سرامیک ، لاستیک سازی ، رنگ سازی و … در بسته بندی های حجیم و با وزن های بالا تولید شده و نسبت به نوع بهداشتی آن دارای خلوص کمتر و همچنین قیمت پایین تری می باشد.

خرید نانو اکسید روی پارس از کارخانه

خرید نانو اکسید روی پارس از کارخانه

صنایع رنگینه پارس نیز از جمله کارخانه های مطرح این حوزه می باشد که اکسید روی رنگینه پارس نیز از کیفیت درخور توجهی برخوردار است .

برای اطلاع بیشتر درباره قیمت اکسید روی پارس مقالات ما را دنبال کنید.

امروزه با توجه به پیوند بیشتر صنعت با علم نانو مواد شیمیایی تولیدی دچار تحول شگرفی شده و توانسته اند که با بهره بردن از این علم به کیفیت های بالاتر و همچنین کاربرد های وسیع تری دست پیدا کنند .

برای مثال نانو اکسید روی امروزه در صنایع مهمی همچون دارویی ، پزشکی و بهداشتی نیز کاربرد داشته که نشان از اهمیت بالای این محصول دارد .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.