آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید اکسید روی پارس | شرکت تولید مواد شیمیایی پارس

فهرست مطالب

5
(1)

اکسید روی که در گذشته با نام توتیا شناخته می شده ترکیبی غیر آلی بار فرمول شیماییZno به شکل پودری سفید رنگ است.

اکسید روی دارای ساختاری بلوری 6 وجهی است و از اکسید فلز نقره ای 2 ظرفیتی در اثر حرارت به دست می آید، ولی به صورت طبیعی هم در طبیعت یافت می شود.

شرکت متعددی در این تولید اکسید روی فعالیت دارند و در بازار رقبای زیادی نیز دارند. برای خرید اکسید روی می توان از سایت شرکت معتبر پارس در این زمینه خرید کرد.

شرکت تولید مواد شیمایی پارس با استفاده از مواد شیمیایی درجه یک و بهره مندی از کارشناسات خبره در این حوزه توانسته است به جایگاه قابل قبولی در این زمینه برسد. خرید اکسید روی پارس از شرکت تولید مواد شیمیایی پارس یک خرید مطمئن می باشد.

خرید اکسید روی پارس | شرکت تولید مواد شیمیایی پارس

موارد مصرف اکسید روی

موارد مصرف اکسید روی

اکسید روی کاربردهای فراوانی دارد که به موارد مصرف اکسید روی در زیر اشاره می کنیم:

  • اکسید روی در ساخت مواد فراوانی در صنعت مانند پلاستیک، شیشه، سرامیک، سیمان، لاستیک (تایر اتومبیل) نرم کننده ها، رنگها، مومها، چسب، غذا ها، باتری و .. استفاده می شود.
  • در پزشکی و بهداشت این ترکیب به نام زینگ اکساید در پودر بچه، پمادهای پوستی، کرم ضد آفتاب، شامپو ضد شوره و .. استفاده می شود. ویژگی های اکسید روی باعث شده تا در پماد های پوستی زینگ اکساید  در درمان ضایعات پوستی مستعد مانند عفونتسوختگی، اگزما، سوختگی پای نوزدان، خرشیدگی و گزش حشرات، ضد التهاب حفیف پوستی و همچمین در ترکیب کالامین به عنوان ضد خارش به کار گرفته شود.
  • اکسید روی یکی از مهمترین ترکیبات مواد آرایشی معدنی است. از آنجا اکسید روی توسط پوست قابل جذب نیست بنابراین باعث هیچ گونه حساسیت پوستی نمی شود و غیر حساسیت زا و غیر جوش زا می‌باشد.
  • همچنین در تولید دئودورانت‌ها و صابون‌ها کاربرد دارد. این ترکیب در حذف بوی بد بدن و جلوگیری از رویش باکتری‌ها کمک می‌کند و به خوبی موجب تسکین هر گونه حساسیت پوستی می‌شود.

برترین تولید کننده مواد شیمیایی

برترین تولید کننده مواد شیمیایی

به برترین تولید کننده مواد شیمیایی در این زمینه می توان به شرکت تولید مواد شیمیایی پارس اشاره کرد.تولیدکنندگان اکسید روی در ایران فراوان می باشند.

اما اینکه یک محصول مناسب و با کیفیت و با بهره مندی از کارکنان مجرب و کارشناسان خبره بتوان تولید کنند بسیار اندک است.

این شرکت توانسته است با تولید انواع مواد شیمیایی با کیفیت و استاندارد همچون اسید سولفوریک، اسید سیتریک،اتانول، آب اکسیژنه،کربنات سیدم سبک،و… یکی از برترین شرکت های حال حاضر در تولید مواد شیمایی و از جمله اکسید روی باشد.

قیمت اکسید روی

قیمت اکسید روی

قیمت اکسید روی در وزنهای مختلف متفاوت بوده و باتوجه به شرایط بازار و هزینه های تمام شده در این زمینه پس از محاسبات دقیق عرضه می شود و در بسته های وزنی 250 گرم و 500 گرمی و یک کیلیویی به فروش می رسد.

قیمت کیلویی اکسید روی می تواند حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان باشد.شاخص های متفاوتی در قیمت اکسید روی موثر می باشد از جمله جرم، تراکم، نقطه ذوب، نقطه جوش و کیفیت مناسب در تولید محصولات و عرضه به بازار هدف در این زمینه از طریق تولید کنندگان اکسید روی که بتوانند رضایت مشتریان را حاصل نمایند.

فروش اکسید روی پارس

فروش اکسید روی پارس

فروش اکسید روی پارس به روش ههای مختلفی صورت می گیرد. با توجه دفتر نمایندگی شرکت پارس در تهران و همچنین سایت فروش آنلاین و قبول سفارشات در این زمینه می توان خرید خود را انجام دهیم.

فروش اکسید روی زنجان با قیمت مناسب و استثنایی توانسته است رضایت حداکثری مشتریان اکسید روی را برآورده نماید که می توان با سفارش آنلاین در وزن ها و درخواست ها متفاوت خرید مناسبی برای مشتریان ارائه دهد.

این شرکت در زمینه های مختلفی فعالیت دارد از جمله مواد معدنی و کشاورزی و شیمایی از محصولات این شرکت می باشد.

خرید اکسید روی

خرید اکسید روی

برای خرید اکسید روی می توان از طریق شرکت ها معتبر و برتر در این زمینه اقدام نمود.خرید اکسید روی به عنوان یک مواد اولیه در تولید مواد بهداشتی یکی از ضروری ترین مواد مواد مورد نیاز شرکت های دارویی تولید کننده محصولات بهداشتی و دارویی می باشد.

معولا زینک اکساید در ایارن با خاک روی و یا اند روی تولید می گردد که با قیمت پائین و به رنگ سفید کمی تیره یا خاکستری می باشد و تولیید کنندگان ادعا خلوص اکسید روی آن را دارند اما رنگ و حلال اکسید روی خلوص واقعی آن را مشخض می نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.