آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید اکسید روی | موارد استفاده انواع محصولات شیمیایی در صنعت

قیمت اکسید مولیبیدن

فهرست مطالب

5
(1)

خرید اکسید روی به دلیل این که موارد استفاده محصولات شیمیایی در صنعت از این ماده به دلیل کارایی‌ های متفاوت و متنوع آن بسیار زیاد است برای خیلی از اشخاص کرد در صنعت های مختلف فعالیت می کنند اهمیت بالایی دارد.

اکسید روی یک ماده شیمیایی جامد و سفید رنگ است. اکسید های روی دانه های بسیار ریز و شش ضلعی دارند. آب حلال اکسید روی نمی باشد و میزان حلالیت آن در آب بسیار اندک است.

خرید اکسید روی | موارد استفاده انواع محصولات شیمیایی در صنعت

موارد استفاده اکسید روی

موارد استفاده اکسید روی

موارد استفاده اکسید روی در صنعت بسیار زیاد است. اکسید روی در صنایع مختلف و گوناگونی کارایی دارد. از اکسید روی در کشاورزی، پزشکی، صنایعی مثل سرامیک، شیشه، انواع رنگ ها، پلاستیک، سیمان، چسب و …. مورد استفاده قرار گرفته است.

کاربرد نانو ذرات اکسید روی در پزشکی نیز بسیار زیاد است. از این ماده در دنیای پزشکی و بهداشتی در پودر های بچه، انواع کرم های ضد آفتاب شب و روز، مواد شوینده و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

اکسید روی قابلیت های بالایی از جمله، رسانایی گرمایی بالا و ضریب شکست زیاد دارد و این باعث شده است که از اکسید روی در علم متالوژی نیز به عنوان یکی از مواد مهم یاد شود.

خریداران اکسید روی

خریداران اکسید روی

خریداران اکسید روی برای استفاده های مختلفی که از این ماده می شود بدنبال تهیه این محصول هستند تا بتوانند نیاز خود را از این ماده برطرف کنند. 

انواع اکسید روی مختلف و متفاوت است و بنابر کاربردی که از آن ها نیاز است از هر یک از انواع آن ها استفاده می شود که ذکر آن ها در این مقاله نمی گنجند و می توانید در این مورد تحقیق کنید.

نمایندگی پخش اکسید روی

نمایندگی پخش اکسید روی

نمایندگی پخش اکسید روی در شهر های مختلف ایران عزیز در حال فعالیت هستند. 

نمایندگی بزرگ پخش اکسید روی یا توتیا در شهرهای مختلف کشور از جمله تهزان، اصفهان، مشهد، زنجان، یزد و …. وجود دارند و شما می توانید این مواد را از طریق آن ها تهیه کنید

کارخانجات تولید اکسید روی در کشور

کارخانجات تولید اکسید روی در کشور

کارخانجات اکسید روی در کشور در شهر های مختلف وجود دارند و چندین شرکت اکسید روی در سراسر ایران به فعالیت می پردازند. 

از جمله شرکت ها و کارخانه های فعال در حوزه تولید اکسید روی شرکت های زیر هستند:

  • شرکت شاهین روی سپاهان
  • شرکت اکسید روی شکوهیه قم
  • شرکت سپید روی مهر قم
  • شرکت پارس روی
  • شرکت کیمیا پارس شایانکار 
  • و ….

این شرکت ها و کارخانجات و شرکت های بسیار زیاد دیگری که در جای جای ایران عزیز در زمینه تولید اکسید روی فعالیت می کنند با نمایندگی های مختلفی که در شهر های مختلف ایران دارند این امکان را به شما داده اند تا بتوانید انواع مختلف اکسید روی رو در مناطق مختلف کشور تهیه کنید.

عوامل موثر در قیمت گذاری اکسید روی

عوامل موثر در قیمت گذاری اکسید روی

عوامل موثر در قیمت گذاری اکسید روی در صنعت مواردی از جمله خلوص روی و مش بندی، قیمت روی و … است.

خلوص بالای روی یکی از مهمترین و اصلی ترین ملاک ها بر روی قیمت نانو اکسید روی است. از توتیا در صنعت های مختلف استفاده می شود و نکته ی مهم در تمام موارد استفاده این ماده این است که خلوص این ماده حتما باید بالای ۹۹ درصد باشد و هرچه این خلوص بالاتر باشد کیفیت آن بالاتر در نتیجه قیمت آن بالاتر است.

علاوه بر این در صنعت و در رشته های مختلف اکسید روی با دانه بندی و مش بندی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. هرچقدر دانه بندی ماده استفاده شده کوچکتر باشد قیمت بالا تر است زیرا تولید دانه های ریزتر و با ابعاد پایین تر اکسید روی یا توتیا سخت تر است و پروسه های طولانی تری‌ را طی می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده قیمت اکسید روی تابع قیمت فلز روی است. و هرچقدر نوساناتی در قیمت روی بوجود بیاید قیمت اکسید روی نیز دچار نوسان می شود و تغییر می کند. و با توجه به مشکلاتی که امروزه کشور با آن دست و پنجه نرم می کند قیمت روی و بالطبع اکسید روی نیز دچار نوسانات مختلفی است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.