آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید اکسید روی صنعتی با کیفیت در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی ماده سفید رنگی می باشد که در صنعت مورد استفاده بسیار زیادی دارد. تنوع استفاده از این محصول سبب شده است که خریداران زیادی برای آن در بازار وجود داشته باشد. در مطلب زیر به بررسی خرید اکسید روی تهران و همچنین موارد استفاده گوناگون آن در بازار می پردازیم.

خرید اکسید روی صنعتی با کیفیت در تهران

خرید محصولات اکسید روی

خرید محصولات اکسید روی

موارد استفاده و کاربرد اکسید روی در صنایع مختلف بسیار زیاد می باشد. از جمله صنایعی که می توان از این محصول در آن ها استفاده نمود می توان به صنایعی چون کاشی و سرامیک، آرایشی بهداشتی، سیمان، شیشه و سایر موارد دیگر که نام بردن از همه آن ها در این مجال نمی گنجد اشاره کرد.
این محصول، یک ماده با رنگی سفید می باشد که قابل حل شدن در آب نیست و همچنین از چسبندگی بالایی نیز برخوردار است. از دیگر خصوصیات و ویژگی های این محصول شیمیایی پرکاربرد، می توان به توانایی بالای عایقی آن در زمینه حرارت و الکتریسیته اشاره کرد.
با توجه به خصوصیات و ویژگی های ذکر شده در متن فوق و کاربرد زیاد این محصول در انواع صنعت ها، اکسید روی از متقاضیان زیادی در بازار برخوردار می باشد که برای رفع انواع نیاز خود، اقدام به خرید اکسید روی می نمایند.
این محصول را با نام های دیگری نظیر توتیا، زینک اکساید و یا روی اکساید نیز در بازار می شناسند. انواع اکسید روی با درجات خلوص متفاوت، وجود دارد که مشتری می تواند از آن بهره مند بشود.

کارخانه تولید اکسید روی با درجه کیفیت های مختلف

کارخانه تولید اکسید روی با درجه کیفیت های مختلف

به منظور تولید اکسید روی، آن را در ظروف مخصوص به مایع تبدیل می کنند. این مایع، در دمایی بیش از 907 درجه به بخار تبدیل می شود و از واکنش این بخار با اکسیژنی که در هوا وجود دارد اکسید روی به دست می آید.
شرکت ما یکی از بهترین تولید کننده اکسید روی تهران می باشد که توانایی تامین نیاز مشتری، به این محصول با درجات خلوص متفاوت را دارد. متقاضیان می توانند از طریق مرکز فروش با کارشناسان تماس گرفته و از آن ها در انجام خرید خوب و دریافت اطلاعات کمک بگیرند.
این شرکت با بهره گیری از پرسنل مجرب و کار آزموده، علاوه بر بازار داخلی، توانایی تامین نیاز بازار خارجی را نیز دارد و برای رسیدن به این مهم، انواع محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند. صادرات خوب، مستلزم شناسایی دقیق بازار هدف می باشد و در صورتی که این عمل، به خوبی انجام بپذیرد می تواند باعث ارز آوری خوبی به کشور گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.