آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید اکسید روی در اصفهان با بالاترین کیفیت

خرید اکسید روی در اصفهان با بالاترین کیفیت

فهرست مطالب

0
(0)

خرید اکسید روی در اصفهان با بهترین کیفیت در مراکز عرضه این نوع از محصولات صورت می گیرد. تولید کنندگان با توجه به نیاز بازار اقدام به تولید این محصول کرده و آن را با بهترین کیفیت تولیدی به بازار فروش عرضه می کنند.

مشخصات اکسید روی

مشخصات اکسید روی

مشخصات اکسید روی متعدد هستند. یکی از تولیدات جهان شیمی همین اکسید روی می باشد که با خلوص ۹۹٫۷ تولید می شود. اکسید روی یک ترکیب شیمیایی است که یک پودر سفید را ایجاد می کند که نمی تواند در آب حل شود. این نوع اکسید به طور طبیعی در پوسته زمینن یافت می شود، اما اکسید های روی مورد استفاده برای تقویت مواد غذایی به احتمال زیادی مصنوعی اند. این ماده به فرمول شیمیایی زد، ان،او، پودری سفید با دانه های بسیار ریز و وزن مخصوص ۶٫۵ دارای بلوری ۶وجهی است که در آب نامحلول می باشد.

به طور کلی از اکسید روی در صنایع کاشی سازی، لعاب سازی و سرامیک چینی و بهداشتی و به منظور ایجاد براقیت بالا و پوشش دهندگی کاربرد فراوان دارد. همچنین از این ماده در صنایع پلاستیک، صنایع شیشه، صنایع سیمان، صنایع نرم کننده و رنگرزی و تولید موم و تولیدات کود و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.

اکسید روی به سبب ویژگی عایق بودنی که در برابر جریان الکتریسیته و هدایت ظرفیت حرارتی زیاد، خاصیت چسبندگی خوب، قدرت پوشش عالی، مقاومت کافی در مقابل اشعه مخصوصا اشعه ماورابنفش دارد.

تحقیقات زیادی نشان داده که که اکسید روی کمک می کند تا در رشد سلولهای جدید، بهبود پوست سوخته، ترمیم زخم ها استفاده شود همچنین در کرم ههای ضد آفتاب به عنوان یک پوشش محافظ در برابر آفتاب به طور گسترده ای استفاده می شود.

همچنین از اسید روی جهت تقویت و به عنوان مکمل معدنی روی نیز استفاده شده که فرایند اضافه کردن مواد مغذی به مواد غذایی برای افزایش ارزش غذایی آن است. اکسید روی در غلات صبحانه و نوشیدنی های غذایییافت می شود. البته مقدار اضافه شده آن به مواد غذایی متفاوت است. روی برای نیاز عمومی بدن بسیار لازم و حیاتی است و تولید کنندگان مواد غذایی از اکسید روی به محصولات شان اضافه می کنند که در تامین سلامت بدن بسیار مهم می باشد.

خرید اکسید روی در اصفهان به صورت عمده

خرید اکسید روی در اصفهان با بالاترین کیفیت

خرید اکسید روی به صورت عمده در اصفهان را می توان در مراکز عرضه معتبر این نوع محصولات تهیه کرد. برای خرید اکسید روی می توان از طریق مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی یا از طریق اینترنتی اقدام به خرید این محصول نمود. قیمت این محصول نیز به عوامل مختلفی نظیر میزان عرضه و تقاضا و نوسانات ارزی بستگی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.