آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید اکسید روی | برترین صادر کننده اکسید روی و سایر مواد شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

5
(1)

خرید اکسید روی مورد نیاز صنایع خود را می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز فروشی که در نزدیکی محل کار شما می باشد خریداری نماید این مراکز محصولات تولیدی خود را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نمایند و همچنین اگر شما محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری نماید شما می توانید از جوایز و تخفیفات این مراکز استفاده کنید. همچنین شما می توانید محصول مورد نیاز خود را به صورت تلفنی نیز خریداری کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما بدون هیچ گونه هزینه اضافی ارسال نمایند.

خرید اکسید روی | برترین صادر کننده اکسید روی و سایر مواد شیمیایی در کشور

نماینده فروش اکسید روی

نماینده فروش اکسید روی

در گذشته نه چندان دور اکسید روی مورد نیاز صنایع از خارج کشور به عنوان یک کالای وارداتی به شمار می رفت اماامروزه کارخانه های بسیاری در زمینه تولید اکسید روی مورد نیاز بسیاری از صنایع داخلی فعالیت می کنند و توانسته اند علاوه بر تامین نیاز صنایع داخلی مازاد آن را به عنوان یک کالا به خارج از کشور صادر نمایند و هم ارز وارد کشور کنند و هم به کسب و کار خود رونق ببخشند. این شرکت های تولید کننده در سرتاسر کشور برای این که بتوانند محصول تولیدی خود را عرضه نمایند دارای نمایندگی های بیشماری می باشند به همین منظور شما می توانید محصول مورد نیاز خود را از این نمایندگی ها خریداری نماید قیمت اکسید روی عرضه شده توسط این نمایندگی ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

مرکز خرید انواع مواد شیمیایی

مرکز خرید انواع مواد شیمیایی

اکسیدروی در صنایع بیشماری به عنوان یک ماده اولیه به کار می رود به همین منظور شما می توانید مواد اولیه مورد نظر خود را با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروشی که در سرتاسر کشور وجود دارد خریداری نماید. همچنین می توانید به صورت تلفنی محصول مورد نظر خود را بدون هیچ گونه هزینه رفت و آمدی از شرکت تولید کننده خریداری کنید. از جمله صنایع ای که اکسید روی در فرآیند تولید محصول مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

لاستیک سازی

لعاب کاری

شیشه سازی

تولید لوازم آرایشی و بهداشتی

تصفیه آب

کارخانه تولید کننده اکسید روی

کارخانه تولید کننده اکسید روی

در کشور ایران کارخانه اکسید روی بسیاری وجود دارند که توانسته اند با استفاده از دانش کارشناسان خود و تجهیزات بروز محصولات با کیفیتی را تولید نمایند به صورتی که علاوه بر تامین نیاز مشتریان داخلی محصول تولیدی خود را به خارج کشور نیز صادر می نمایند.

فرآیند اکسید روی در کارخانه های تولیدی که پر کاربرد ترین ماده در صنایع می باشد به صورت روش های مستقیم از سنگ معدن روی که یک روش آمریکایی می باشد و به روش غیر مستقیم از بخار روی خالص که یک روش فرانسوی می باشد و در روش سوم واکنش شیمیایی این عنصر با کنسانتره که در این جا مراحل بدست آوردن اکسید روی را به روش سوم بیان خواهیم کرد که عبارتند از:

واحد لیچینگ

ﺳﺎﻧﺘﺮﯾﻔﻮژ

تصفیه سرد

ﺳﺎﻧﺘﺮﯾﻔﻮژ

ﺳﺎﻧﺘﺮﯾﻔﻮژ

راﮐﺘﻮر ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺮﺑﻨﺎت

سانتریفوژ

کوره

بسته بندی

اکسید روی چیست؟

اکسید روی چیست؟

اکسید روی را می توان گفت یک ترکیب ناخالص عنصر روی به شمار می رود که در گذشته به آن توتیا گفته می شد و برای ساختن فلز برنج و درمان بیماری های چشمی مورد استفاده قرار می گرفت. همچنین در قدیم به اکسید روی سنگ سرمه نیز گفته می شد و به رنگ های زرد، کبود و در نهایت توتیای قلم وجود داشت که بهترین نوع توتیا قلم توتیای کرمانی بود. کلمه توتیا یک واژه عربی است که به فارسی به معنی دوده هامی باشد. این ماده پر خاصیت را ابتدا ایرانیان باستان یافتن اما مارکوپلو توانست روش استخراج این ماده پر خاصیت را بیان نموده.

اکسید روی عنصری با ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه نمونه های از ویژگی های آن را بیان خواهیم نمود که عبارتند از

ماده ای به رنگ سفید

دارای بلور شش وجهی

وزنی معادل ۶۰۶٫۵

می توان گفت دمای است که اکسید روی عمل تصعید را شروع می کند.

نقطعه جوش ۱۹۷۵

اکسید روی در اثر گرما تغییر رنگ داده و تبدیل به رنگ زرد شده و سپس بعد از سرد شدن سفید می شود

این عنصر از مهم ترین عناصر برای تجارت و به عنوان یک ماده اولیه در صنعت می توان نام برد

موارد استفاده از اکسید روی

موارد استفاده از اکسید روی

موارد استفاده از اکسید روی بسیار است یکی از مهم ترین کاربرد آن می توان به استفاده آن در پزشکی نام برد. اکسید روی در علم پزشکی به نام شناخته می شود. شاید تا به حال نام پماد زینک اکسید را شنیده باشید که برای درمان ناراحتی های پوستی مانند پوست های که مناسب رشد عفونت می باشد و همچنین سوختگی پای نوزادان، خراشیدگی، گزش حشرات مفید و مورد استفاده قرار می گیرد. از اینن ماده پر خاصیت در کرم های ضد آفتاب نیز مورد استفاده قرار می گیرد این ماده می توان گفت از کم مضرترین ماده به کار برده شده در ضد آفتاب می باشد که پوست شما را از اشعه حفظ می کند، این اشعه هنگامی که به پوست شما برخورد می کند بافت پوست را تخریب نموده و در نهایت پوست خشک می نماید و باعث پیری زودرس و همچنین سرطان پوست می گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.