آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید اکسید روی اصفهان در بازارهای جهانی

قیمت خرید اکسید روی اصفهان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یک ترکیب شیمیایی است که استفاده از آن نسبت به گذشته افزایش یافته است. ترکیب دو عنصر روی و اکسیژن، باعث تولید این ترکیب فوق العاده شده است. خرید اکسید روی اصفهان به دلیل کیفیت و مرغوبیت این محصول مورد توجه قرار گرفته است. از این ترکیب در مواد آرایشی بهداشتی و صنایع مختلف استفاده می شود.

 

خرید اکسید روی به صورت عمده در در بازار داخلی

تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی اکسید روی را به صورت عمده خریداری می کنند.

این ترکیب دارای ویژگی هایی است که باعث شده از مهم ترین مواد اولیه، در درصد زیادی از کرم های آرایشی و حتی پماد های دارویی باشد.

روی اکسید نمی تواند در پوست بدن نفوذ کند و به همین جهت استفاده از آن برای بدن ضرری ندارد. این ترکیب  می تواند پوست بدن و صورت را در برابر نور خورشید محافظت کند. همان  طور که می دانید یکی از اشعه های مهم موجود در جو اشعه ی فرا بنفش است؛ که بر خورد این اشعه با پوست ما مضر بوده و باعث پیری و چروکیدگی پوست به خصوص پوست صورت می شود. ترکیب روی اکسید به دلیل داشتن برخی مواد و عناصر، اشعه فرا بنفش را باز تاب می کند و مانع از برخورد آن به پوست می شود.

از این ترکیب در پماد ها و کرم های دارویی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال وجود روی اکسید در پماد های سوختگی، ضد خارش و حساسیت و ضد التهاب باعث تسریع روند بهبودی و افزایش عملکرد پماد ها می شود.

آنالیز پودر اکسید روی

دانشمندان و محققان این ترکیب خاص و فوق العاده را مورد بررسی و آزمایش قرار داده اند و متوجه شده اند که عنصر روی عامل اصلی ایجاد این خواص و ویژگی ها در این ترکیب است.

از پودر روی علاوه بر مواد آرایشی و بهداشتی در موارد دیگری نیز استفاده می شود که اکنون به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • صنعت کاشی سازی
  • شیشه سازی
  • تولید مواد ضد حریق
  • تولید بتن
  • محصولات چوبی

و بسیاری موارد دیگر که استفاده از این ترکیب مورد توجه قرار دارد.

یکی دیگر از مهم ترین خواص روی اکسید ضد عفونی کردن محیط است. این محصول دارای خاصیت ضد باکتریایی بوده و قادر است بسیاری از باکتری های بیماری زای موجود در محیط را حذف کند.

با وجود خواص گسترده ای که این محصول  از آن ها برخوردار است، قیمت اکسید روی بسیار ارزان و مناسب است و خریداران و مشتریان در هنگام خرید باید توجه داشته باشند تا محصولی خالص و با کیفیت را خریداری کنند؛ زیرا وجود نا خالصی در این ترکیب باعث می شود که برخی خواص آن از بین رفته و به طور کلی تاثیر گذاری این محصول کاهش پیدا کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.