آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید انواع اکسید روی 99 درصد

فهرست مطالب

0
(0)

خرید انواع اکسید روی 99 درصد را از بهترین مرجع فروش می توان انجام داد. این نوع فرآورده با ویژگی های بالا و در بسته های مختلف ارائه می گردد. اما کسانی که حوزه صادرات و یا تولید کالاهای مختلف فعالیت می نمایند، قادر بوده تا به راحتی اکسید روی درجه یک را به صورت عمده به دست آورند. البته در این بین، امکان خرید انواع دیگر مثل اکسید روی بهداشتی هم وجود دارد که ما در ادامه این بحث، توضیحات کاملی خواهیم داد.خرید انواع اکسید روی 99 درصد

اکسید روی چگونه ساخته می شود؟

اکسید روی چگونه ساخته می شود؟ یکی از فرآورده های پرکاربرد امروزه در صنایع مختلف، زینک اکساید می باشد. بیشتر هم مشاهده می کنیم که به گونه پودری عرضه می گردد. ولی می دانید اکسید روی چگونه ساخته می شود؟ به دو روش کلی تَر و خشک آن را فرآوری می نمایند که البته ما به آنها می خواهیم به طور خلاصه در زیر اشاره کنیم:

  • شیوه شیمی یا تر: کنسانتره روی با اسید سولفوریک مخلوط کرده که در نتیجه آن سولفات روی به دست می آید. سپس جامدات ناخالص از محلول جدا شده و محلول ها در تانک مخصوصی ذخیره می‌ گردند تا سرد شوند. سپس تصفیه گرم انجام شده و بعداً رسوبات از سولفات روی جدا شده و آماده بسته بندی می گردد.
  • شیوه مستقیم حرارتی یا خشک: در این روش از سنگ معدنی و کانی استفاده می نمایند. آنها را در کوره گذاشته تا به خوبی ذوب شده و سپس عملیات خنک سازی را در پیش می گیرند. دست آخر توسط آسیاب های مخصوص کالا پودر شده و بسته بندی می شود.
  • شیوه غیر مستقیم حرارتی یا خشک: تولید را از شمش ها، ضایعات و ورق های مخصوص روی انجام می دهند. آنها را درون کوره ریخته و بعد از ذوب شدن که بخار می کند. بخار به وسیله هواکش به کانال اکسیداسیون رفته و بعداً حرارت خود را توسط خنک کننده از دست می دهد. سپس به فیلترها وارد گردیده و پودر می شود.

مرکز توزیع اکسید روی 99 درصد

مرکز توزیع اکسید روی 99 درصد چنانچه به بزرگترین مرکز توزیع اکسید روی 99 درصد مراجعه نمایید، می توانید بهترین نوع از این محصولات را به دست آورد. ماده را در رنگ سفید و پودری کاملاً نرم و یکدست می شود تهیه کرد. آنها را اغلب در کیسه های گوناگون که وزن های مختلفی دارند، قرار می دهند.

ولی برای این که راحت تر این فرآورده را بخرید، می شود با فروشنده همین سایت تماس برقرار نمایید. وی جزئیات دقیقی را در اختیارتان گذاشته و سپس سفارش تان‌ را ثبت می کند.

با چنین شیوه ای، دیگر نگرانی در زمینه اتلاف وقت و مخارج جانبی نداشته و در کنار این، می توانید‌ بسیار راحت از هر نقطه ایران، سفارش را برای فروشنده ارائه دهید و در اسرع وقت نیز تحویل بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.