آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید انواع اکسید روی فله ارزان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی خام یک ماده ی جامد دانه ای است. برای خرید انواع اکسید روی در بازار شما ممکن است با نوسانات قیمت رو به رو شوید که به عوامل زیادی بستگی دارد. اکسید روی کاربرد زیادی در صنعت دارد. نام دیگر این ماده زینک اکساید می باشد.

خرید انواع اکسید روی فله ارزان

استفاده از اکسید روی در ساخت محصولات لاستیکی

استفاده از اکسید روی در ساخت محصولات لاستیکی اکسید روی در صنعت، پزشکی و کشاورزی و… کاربرد دارد . یکی از موارد استفاده از اکسید روی در صنعت لاستیک است. نقش موثر اکسید روی در صنعت لاستیک مقاومت در برابر سایش و استحکام کششی محصول می باشد. اکسید روی به عنوان یک لاتکس طبیعی عمل می کند. اکسید روی به عنوان یک ماده ای که مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد استفاده می شود.

ذرات اکسید روی پتانسیل امیدوارکننده‌ای در پزشکی به ویژه در زمینه های ضد سرطان و ضد باکتریایی ایجاد کرده اند. علاوه بر این انسجام ساختاری انسولین را حفظ می کند.

نانو ذرات اکسید روی برای درمان دیابت نیز توسعه یافته اند. نانوذرات اکسید روی دارای خاصیت ضد میکروبی ضد باکتری و مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش هستند. اکسید روی در صنایع کاشی و سرامیک و چینی برای تولید لعاب استفاده می شود. در محصولات غذایی از اکسید روی به عنوان مکمل معدنی استفاده می شود و در بهبود زخم نیز موثر است.

توزیع عمده اکسید روی با بهترین کیفیت

توزیع عمده اکسید روی با بهترین کیفیتبرای خرید اکسید روی با قیمت ارزان وبهترین کیفیت بهتر است که به نمایندگی های فروش که مرتبط با کارخانجات تولیدی هستند مراجعه کنید. توزیع اکسید روی توسط این نمایندگی ها با قیمت مناسب انجام می گیرد.

یکی از بزرگترین تولید کنندگان اکسید روی شهر زنجان می باشد.

کاربرد زینک اکساید در پودر بچه، انواع شامپوها، کرم ضد آفتاب، ضد خارش، درمان خراشیدگی و سوختگی می باشد.

همچنین در تولید رنگ ها، موم ها، چسب، سیمان، شیشه، سرامیک، لاستیک و پلاستیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در کشور ایران زینک اکساید به میزان نیاز داخل تولید و به سایر کشورها نیز صادر می شود. اکسید روی به صورت بسته بندی و یا به صورت فله ای در بازار موجود می باشد. اکسید روی خاصیت مرطوب کننده و آنتی بیوتیکی بسیار بالایی دارد.

هرچه درصد خلوص اکسید روی بالاباشد کیفیت آن نیز بهتر است. اکسید روی ماده ارزشمندی در تولید لوازم آرایشی می باشد و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

اکسید روی دارای خاصیتی است که آنزیم های حیوانی و انسانی را فعال می کند.

صادرات اکسید روی در بسته بندی هایی که بیگ بگ نام دارد در کوتاه ترین زمان و با قیمت مناسب انجام می‌شود. اکسید روی با درصد خلوص ۵۰ درصد، ۶۰ درصد، و ۷۰ درصد بالا برای مصارف صنعتی تولید می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.