آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید انواع اکسید روی صادراتی مرغوب و با خلوص بالا ایران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی نوعی ماده شیمیایی با فرمول zno است که توسط ناخالصی های فلز روی تولید می شود، و کاربردهای فراوانی در تولید انواع کالاها دارند، صادرات اکسید روی بیشتر به منظور افزایش سودآوری توسط شرکت های تولیدی برتر انجام می گیرد، جهت خرید انواع اکسید روی صادراتی ایران با مرغوبیت و خلوص بالا می توانید از طریق شرکت های تولیدی آن در تهران و یا سایر شهرستانها اقدام نمایید.

خرید انواع اکسید روی صادراتی مرغوب و با خلوص بالا ایران

بزرگترین شرکت تولید کننده اکسید روی در ایران

بزرگترین شرکت تولید کننده اکسید روی در ایران

تولید کننده های متعددی در سراسر ایران در زمینه تولید روی اکسید فعالیت دارند که معتبرترین و بزرگترین شرکت های تولیدی در منطقه و خاورمیانه در شهرهای بزرگ و صنعتی نظیر تهران و زنجان قرار دارند.

 موارد مصرف اکسید روی بسیار فراوان است که دلیل عمده آن ویژگی های منحصر به فرد این ماده شیمیایی است، در ادامه به برخی از خصوصیات و ویژگی های این ماده با ارزش و پرکاربرد به خصوص از نوع خالص و درجه یک آن خواهیم پرداخت:

  • قابلیت رسانایی بالای حرارتی 
  • آنتی بیوتیکی قوی است که در تهیه کرم های بهداشتی و پودر بچه کاربرد فراواتی دارد.
  • محافظ قوی در برابر اشعه uv خورشیدی است.
  • ضریب شکست بالایی برخوردار است.

قیمت روز اکسید روی ایرانی با درصد خلوص بالا

قیمت روز اکسید روی ایرانی با درصد خلوص بالا

با توجه به نوسانات ارزی در بازارهای کشور نمی توان قیمت روز اکسید ایرانی با درجه خلوص بالا را به طور دقیق مشخص کرد، لذا جهت دریافت آمار دقیق تر می توانید از طریق تولید کننده های معتبر آن در سراسر کشور اقدام نمایید.

جهت اطلاع از قیمت کیلویی اکسید روی می توانید به مراکز فروش انواع محصولات شیمیایی و یا نمایندگی های عرضه و پخش آن به صورت آنلاین و یا حضوری در سراسر کشور مراجعه نمایید.

بالاترین میزان مصرف اکسید روی با درصد خلوص بالا مربوط به بخش صنعتی و تولید و ساخت لاستیک خودرو می باشد.

مرکز تولید و توزیع اکسید روی با قیمتی مناسب

مرکز تولید و توزیع اکسید روی با قیمتی مناسب

 از مهمترین و معتبرترین مراکز تولید و توزیع اکسید روی با قیمتی مناسب می توان به شهرهای بزرگ و پرجمعیتی نظیر تهران و اصفهان اشاره کرد.

کارخانه جات اکسید روی در زمینهتولید اکسید روی باکیفیت و درجه یک با خلوص بالا در ایران فعالیت دارند، که عمدتا در شهرهای بزرگ و تجاری نظیر تهران و اصفهان مستقر هستند.

جهت خرید مطمئن تر می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از مراکز تولیدی این محصول در شهر مورد نظر اقدام نمایید.

شرکت صادراتی اکسید روی در ایران

شرکت صادراتی اکسید روی در ایران

اغلب شرکت های صادراتی اکسید روی در شهرهای پرجمعیتی نظیر تهران و سایر شهرستان ها قرار دارند، کشور ایرات یکی از بزرگترین تامین کننده های روی در منطقه و خاورمیانه محسوب می شود.

خالص و درجه یک را به راحتی می توان از روی رنگ آن تشخیص داد، به طوری که هر چه رنگ آن سفیدتر و شفاف تر باشد از درجه خلوص و مرغوبیت بالاتری برخوردار است.

آنالیز اکسید روی به منظور شناسایی میزان خلوص اکسید روی است، که قبل از فروش بسیارحائز اهمیت می باشد، اکسید روی خالص به شکل پودری با رنگی کاملا شفاف و سفید است که قابلیت حل شدن در آب را ندارد.

صادرات بهترین اکسید روی ایرانی در بازار های بین المللی

صادرات بهترین اکسید روی ایرانی در بازار های بین المللی

اکثر شرکت های صادراتی اکسید روی در ایران به منظور فروش و سودآوری بیشتر، اقدام به صادرات بهترین و خالص ترین محصول خود در بازارهای بین المللی می کنند. 

خریداران بین المللی به دنبال اکسید روی با کیفیت در بازارهای جهانی هستند از این رو اکسید روی صادراتی باید کاملا خالص بوده و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد، تا علاوه بر افزایش سودآوری شرکت تولیدی سبب افزایش و تکرار خرید توسط کشور وارد کننده گردد.

فروش اکسید روی به صورت عمده توسط شرکت های تولیدی این محصول در سراسر کشور امکان پذیر است.

خریداران اکسید روی آرسیان کو در بازار

خریداران اکسید روی آرسیان کو در بازار

شرکت اکسید روی آرسیان کو یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی اکسید روی خالص و با کیفیت در ایران است، که شرکت های بزرگ دارویی ، صنعتی و بهداشتی از عمده خریداران آن در بازارهای داخلی و خارجی محسوب می شوند.

امکان خرید و سفارش اکسید روز آرسیان کو با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط کارخانه جات تولیدی این محصول میسر می باشد.

کاربردها و موارد مصرف اکسید روی بسیار فراوان است، از اکسید روی در انواع شامپوها، پماد، شیشه، سرامیک، کرم های ضدآفتاب، پودر بچه، نرم کننده ها، رنگ ها، چسب، باتری و بسیاری موارد بهداشتی و صنعتی و دارویی دیگر بهره می برند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.