آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید انواع اکسید روی خالص

فهرست مطالب

5
(1)

خرید اکسید روی خالص به روش های گوناگونی از جمله این مجموعه انجام می شود. اکسید روی با فرمول شیمیایی Zno تولید شده که پودری سفید رنگ و با دانه بندی بسیار ریز می باشد که از جرم اتمی 38 و نقطه جوش 907 درجه سانتی گراد تولید می شود. و در صنایع مختلف شیمیایی، دارویی و صنعتی پر استفاده است و برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید انواع اکسید روی خالص

ویژگی های اکسید روی خالص

ویژگی های اکسید روی خالص اکسید روی قدرت پوشش دهی و چسبندگی بالایی دارد. و به عنوان عایق حرارتی و الکتریکی استفاده می شود و در برابر اشعه مقاومت بالایی دارد. همچنین خاصیت فعال کنندگی آنزیم های حیوانی و انسانی را دارد و در صنایع صنایع پلاستیک، صنایع شیشه، صنایع سیمان، صنایع لاستیک، صنایع نرم کننده، صنایع رنگرزی، صنایع تولید موم، صنایع چسب و باتری، صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی، صنایع مواد غذایی، در مکمل سازی دام و طیور، لنت سازی، ساخت چرم مصنوعی و گرانوله، در تولید کود و… کاربرد دارد.

همچنین در صنایع لعاب سازی کاشی و سرامیک چینی بسیار پر کاربرد می باشد. اکسید روی یک جزء بسیار معمول در لعاب های سرامیکی از جمله کاشی ها می باشد که باعث کاهش نقطه ذوب لعاب ها و تغییر خواص نوری و بهبود خاصیت ارتجاعی آنها می شود. و در فیلتر سیگاذ به منظور حذف ترکیبات مضر مانند گاز های هیدرژن سیانید و هیدروژن سولفید حاصل از دود تنباکو بدون تغییر طعم مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد اکسید روی در علم مواد به دلیل شکست بالا، رسانایی حرارتی بالا، آنتی بیوتیک و مواد محافظ اشعه UV می باشد. و در ساخت موادی مانند پلاستیک، سرامیک، شیشه، چوب، سیمان، رنگ، گریس، پماد، چسب، مهر، رنگ دانه، باتری، مدار به کار رفته در اطفاء حریق و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود

فروشندگان عمده انواع اکسید روی خالص

فروشندگان عمده انواع اکسید روی خالص فروشندگان اکسید روی شهرکرد به دو صورت اینترنتی و حضوری فعالیت می کنند. در این راستا مجموعه درستکار آماده ارائه خدمات در حوزه خرید و فروش اکسید روی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت شده است. سنتز اکسید روی به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسبش همیشه پر فروش می باشد از جمله:

  • مصارف صنعتی: در ساخت انواع پلاستیک، سرامیک، شیشه، سیمان، لاستیک، نرم‌کننده، رنگ‌ها، مومها، چسب، غذاها، باتری و… استفاده می‌شود
  • مصارف دارویی: برای تهیه دارو از ترکیب زینک اکسابد استفاده می شود و برای تهیه انواع پودر بچه، پمادهای پوستی، کرم ضد آفتاب، شامپو ضدشوره و… استفاده می‌شود. پماد زینک اکساید در درمان ضایعات پوستی مستعد عفونت مانند سوختگی، اگزما، سوختگی پای نوزادان، خراشیدگی و گزش حشرات، ضد التهاب خفیف پوستی و همچنین در ترکیب کالامین به عنوان ضد خارش کاربرد دارد.
  • مصارف خوراکی و غذایی: برای تهیه مکمل معدنی و مغذی استفاده می شود

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.