آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید انواع اکسید روی با مصارف مختلف

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یکی از محصولات بسیار مهم در صنایع بزرگ کشور است. خرید انواع اکسید روی در بازار ها و مغازه های محصولات شیمیایی هر شهری امکان پذیر است. با توجه به این که اکسید روی در صنعت های مختلفی مصارف گوناگونی دارد، از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

این محصول در صنعت شیشه سازی، بلور سازی، دارو سازی، رنگ سازی، موم سازی، کشاورزی، آرایشی بهداشتی و … مصارف بسیار مختلفی دارد. بنابراین از محصولات بسیار پر فروش بوده و با قیمت مناسبی که دارد جوابگوی عرضه و تقاضا در کشور را داده است.

این محصول انواع مختلفی دارد که هر کدام در زمینه ای از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال نانو اکسید روی برای مصارفی همچون شیشه سازی و بلور سازی مورد استفاده است.

خرید انواع اکسید روی با مصارف مختلف

مصارف آرایشی اکسید روی

مصارف آرایشی اکسید روی

خرید اکسید روی برای کارخانه های آرایشی و بهداشتی نیز مرسوم است. چرا که در محصولات مختلفی از روی استفاده می کنند. ناخن و لاک ناخن یکی از محصولاتی است که در آن روی به کار رفته است. روی توانسته جای خود را در این محصول به مواد شیمیایی مانند سرب بدهد و همین امر باعث سالم تر شدن لوازم آرایشی بهداشتی شده است.

همچنین یکی از مصرف های دیگر روی در زمینه آرایشی در رژ لب های مارک های مختلف است که این محصول را بسیار سلامت تر کرده است. رژ با توجه به آن که از اقلام بسیار پر مصرف در ایران می باشند، با مواد اولیه هرچه سالم تر مانند روی توانسته جایگاه ویژه تری در بین بانوان را کسب کند.

اقلام آرایشی دیگری نیز مانند ریمیل، سفید کننده ها، ضد آفتاب ها، رژ گونه ها و محصولات دیگر آرایشی از ترکیبات روی در مواد آرایشی خود استفاده می کنند.

راهنمای خرید اکسید روی

راهنمای خرید اکسید روی

اکسید روی اکثرا به شکل پودری سفید رنگ با دانه هایی بسیار ریز می باشد. متاسفانه به دلیل اینکه مواد زیادی شبیه به ساختار اکسید روی هستن، عده ای افراد سودجو اقدام به تقلب در تولید این محصول کرده اند و باید در خرید روی دقت لازم را داشت.

بزرگترین و بهترین راه شناخت اکسید روی اصل آن است که پودر اکسید روی را در لیوانی آب بریزید و هم بزنید. اگر بعد از ۳۰ ثانیه هیچ اتفاقی نیفتاد و مواد همانگونه در آب، بدون حل شدن باقی ماند نشان از آن دارد که اکسید روی اصل است و اگر در آب چیزی حل شد، اکسید روی یا تقلبی بوده و یا چیزی در مخلوط آن دارد.

روش دیگر هم نگاه کردن به دانه های آن است. پودر اکسید روی بسیار ریز است و از لحاظ شکل و اندازه، این پودر باید یکدست باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.