آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تولید کننده اکسید روی | مراکز معتبر پخش آن در سراسر کشور

فهرست مطالب

5
(8)

شرکت های مختلفی تولید کننده اکسید روی در سراسر کشور می باشند و می توان از طریق مراکز معتبر پخش آن در سراسر کشور این ماده را تهیه کرد.

کارخانه های مختلفی در جای جای ایران عزیز در حال فعالیت در زمینه تولید اکسید روی هستند و این ماده را تولید و به بازار عرضه می کنند.‌ چند کارخانه تولیدی اکسید روی که در این زمینه فعالیت های معتبری دارند عبارتند از :

  • کارخانه شاهین روی سپاهان
  • کارخانه اکسید روی شکوهیه قم
  • کارخانه اکسید روی سپیده مهر قم
  • کارخانه اکسید روی اکسید سازان کارا زنجان
  • کارخانه سپید اکسید زنجان
  • و …

این شرکت ها و کارخانجات تولید توتیا توانسته اند با تولید این محصول با کیفیت بالا نظر بسیاری از فعالین در حوزه های مختلف صنعت را به خود جلب کرده و حتی به صادرات این ماده بپردازند.

تولید کننده اکسید روی | مراکز معتبر پخش آن در سراسر کشور

تولید کننده اکسید روی با کیفیت

تولید کننده اکسید روی با کیفیت

شرکت هایی که در بالا نام برده شده تولید کننده اکسید روی با کیفیت بالا هستند و مواد تولید شده توسط این شرکت ها در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد.

اکسید روی در صنعت های مختلف از جمله در کشاورزی، در پزشکی، در علم متالوژی و نانو مواد و …. کاربرد فراوانی دارد. و حساسیت کاربرد های این ماده این نکته را ایجاد می کند که خلوص بالایی داشته باشد. لذا اکسید روی مورد استفاده در صنایع مختلف از خلوص بالایی برخوردارند و خلوص آن ها در بیشتر موارد بالاتر از ۹۹ درصد می باشد.

مراکز معتبر پخش اکسید روی در سراسر کشور

مراکز معتبر پخش اکسید روی در سراسر کشور

مراکز معتبر پخش اکسید روی در سراسر کشور در شهر های مختلف کشور به دلیل میزان اهمیت بالای این ماده در صنعت و اینکه مصرف بالایی در صنایع مختلف دارد وجود دارد.

در شهر های مختلف کشور عزیزمان ایران شرکت ها و کارخانه های بزرگ فعال در حوزه تولید انواع مواد شیمیایی در بخش تولید و تجارت اکسید روی نیز فعالیت گسترده ای انجام می دهند و شما می توانید از طریق نمایندگی های فروش این کارخانه این محصول را تهیه فرمایید.

خریدار اکسید روی به قیمت تولید

خریدار اکسید روی به قیمت تولید

خرید اکسید روی برای اشخاص مختلفی که در صنایع مختلف فعالیت می کنند یکی از دغدغه های مهم است و آن ها بسیار دوست دارند که خریدار اکسید روی به قیمت تولید باشند.

قیمت اکسید روی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این پارامتر ها می توان به میزان و درصد خلوص انواع مختلف اکسید روی اشاره کرد.

اکسید روی در صنعت های مختلف جایگاه ویژه ای دارد و در مواردی که استفاده می شود میزان خلوص و کیفیت آن نکته ای بسیار مهم و اساسی است. خلوص بالای ۹۹ درصدی این ماده برای صنعتگران مختلف از جمله نکات مهم و اساسی است.

علاوه بر این دانه بندی دانه های اکسید روی نیز از نکات بسیار قابل توجه در قیمت گذاری این محصول است.

همچنین قیمت اکسید روی شدیداً وابسته به میزان قیمت فلز روی است و نوسان در قیمت گذاری روی، اکسید روی را هم دچار نوسان قیمت می کند.

شرکت تولدی اکسید روی صادراتی

شرکت تولدی اکسید روی صادراتی

شرکت ها و کارخانه های مختلفی، شرکت تولدی اکسید روی صادراتی در کشور هستند و علاوه بر تجارت این محصول در بازار های مختلف داخلی در صادرات اکسید روی نیز فعالیت های گسترده ای را انجام داده اند.

از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده و صادر کننده تا اکسید روی در کشور کارخانه اکسید روی چهارمحال و بختیاری است که با ۷ کارخانه که در زمینه تولید اکسید روی فعالیت می کنند بزرگترین کارخانه تولید و عرضه اکسید روی به داخل و خارج از کشور است. میزان خلوص بالای اکسید روی تولیدی توسط شهرهای مختلف کشور باعث شده که نظر مشتریان خارجی را هم به خود جلب کند.

کاربرد های مختلف اکسید روی

کاربرد های مختلف اکسید روی

از اکسید روی در صنعت های مختلف استفاده می شود. از جمله کاربرد های مختلف اکسید روی در صنعت می توان به کاربرد در کشاورزی، پزشکی، نانو مواد و علم مواد و متالورژی، صنعت پلاستیک، شیشه، لاستیک، و … استفاده کرد.

در تمام موارد یاد شده اکسید روی با خلوص بالای ۹۹ درصد استفاده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.