آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تولید کننده اکسید روی | شرکت واردات و صادرات آن در جنوب

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یکی از متریال های شیمیایی است که در کتب کیمیا و شیمی گذشته از آن با نام تویتا یاد شده است. این ماده، سفید رنگ است و بلور آن شش وجهی است و نقطه جوش آن 1975 درجه سانتیگراد است. اکسید روی اصیل و خالص در صورت گرما دیدگی به زرد رنگ می شود و در صورت سرد شدن مجددا به رنگ سفید در می آید. این ترکیب شیمیایی کاربرهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. برای مثال در صنعت تولید پلاستیک، شیشه و بلور، تولید نرم کننده ها، رنگ های شیمیایی، انواع چسب ها و موم ها، صنعت سیمان و سرامیک و صنعت تولید تایر خودرو به وفور از اکسید روی استفاده می گردد. همچنین این ترکیب شیمیایی در تولید محصولات دارویی و آرایشی کاربرد دارد. شرکت های معتبر متعددی در کشور تولید کننده اکسید روی هستند و شرکت واردات و صادرات این محصول خصوصاً در جنوب کشور فعال است.

تولید کننده اکسید روی | شرکت واردات و صادرات آن در جنوب

تولید کننده اکسید روی در ایران

تولید کننده اکسید روی در ایران

کارخانه تولیدی اکسید روی در استان های تهران، زنجان، اصفهان، و سایر شهرهای ایران در حال فعالیت هستند. ایران یکی از قطب های تولید اکسید روی با کیفیت در سطح خاورمیانه است و بزرگترین کارخانجات تولید این محصول در خاورمیانه، در تهران مشغول به فعالیت می باشد. در این کارخانجات با بهره گیری از توان متخصصان داخلی و به کارگیری دستگاه های پیشرفته صنعتی اکسید رویی با کیفیت مرغوب تولید می گردد. معادن روی کشور ما بسیار غنی هستند و اکسید روی تولید شده از این متریال های معدنی مرغوب، از بهترین اکسید روی تولید شده در سطح جهان می باشد که قابلیت ارزآوری بسیار بالایی را دارد.

شرکت واردات و صادرات اکسید روی در شمال

شرکت واردات و صادرات اکسید روی در شمال

اکسید روی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت واردات و صادرات اکسید روی در شمال و جنوب کشور ما مشغول به فعالیت هستند. از آنجا که اکسید روی تولید ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به کشورهای همسایه از جمله هند، پاکستان، عراق، افغانستان و کشورهای فعال در زمینه صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و صنعت داروسازی ارسال می گردد. یکی از مقصدهای اکسید روی ایران کشور هند است. در این کشور از این محصول به وفور در تولید انواع کرم های مرطوب کننده، کرم های سفید کننده و محصولات بهداشتی به کار گرفته می شود.

عرضه مستقیم اکسید روی به سراسر کشور

عرضه مستقیم اکسید روی به سراسر کشور

بازرگانی ها و مراکز پخش اکسید روی عرضه مستقیم اکسید روی به سراسر کشور را انجام می دهند. این مراکز و شرکت توزیع اکسید روی، اکسید روی تولید شده در کارخانجات معتبر داخلی را خریداری نموده و به صورت مستقیم عرضه می نمایند. صنعتگران فعال در صنایع شیشه و بلور، فعالان حوزه تولید سیمان و سرامیک، تولیدکنندگان و کارخانجات تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و شرکت های داروسازی عمده ترین خریداران اکسید روی هستند. خریداران و صنعتگران گرامی برای کسب اطلاع از قیمت روز اکسید روی می توانند علاوه بر مراجعه به نمایندگی های مجاز در سراسر کشور، از طریق فروشگاه ها و مراکز مجاز اینترنتی فعال در این حوزه به کسب اطلاعات بپردازند و از قیمت به روز این محصول و نحوه خرید و سفارش آن اطلاع حاصل فرمایند.

مراحل تولید اکسید روی

مراحل تولید اکسید روی

اکسید روی به سه روش مستقیم، غیر مستقیم  و شیمیایی تولید می گردد.

  • روش مستقیم:در روش مستقیم سنگ معدن روی پس از فرایند اکسیده شدن با حرارت بسیار بالا با ذغال سنگ ترکیب می شود و پس از کاهش بخارات روی، اکسید روی تولید می گردد.
  • روش غیر مستقیم:در روش غیر مستقیم شمش های روی در مخازن تبخیری ذوب می شوند و سپس گازسیون می شوند و در پایان، هوا به وسیله یک کیسه خنک کننده تبدیل به اکسید روی می شود.
  • روش شیمیایی: . در  این روش اکسید روی به همراه آمونیاک و چند ترکیب شیمیایی دیگر در مخازن موسوم به لیاقتی قرار گرفته و برای واکنش گرمایی روی درجه حرارت خاصی تنظیم می گردد تا ناخالصی ها حذف شود. پس از طی مراحل مختلف و فعل و انفعالات شیمیایی کربنات روی به دست آمده خشک می گردد و اکسید روی به دست می آید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.