آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تولید عمده اکسید روی شکوهیه قم

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی شکوهیه قم در حالت طبیعی به رنگ سفید و کاملا درخشان است. این محصول در اکثر صنایع تولیدی بسیار کاربردی است.از اکسید روی شکوهیه قم در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، صنایع آرایشی بهداشتی و صنایع تولید سیمان، تولید رنگ و تولید شیشه پلاستیک استفاده می‌شود.
تولید عمده اکسید روی شکوهیه

 

روش تهیه اکسید روی شکوهیه قم
روش تهیه اکسید روی شکوهیه

پخش اکسید روی شکوهیه قم امروزه در کشور توسط سایت‌های اینترنتی و به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. برای آشنا شدن با این محصول به سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.یکی از متداولترین راه‌های تولید اکسید روی روش بازیافت است در این روش اکسید روی بر اثر بازیافت از برنج بدست می آید .روی تشکیل دهنده برنج حدودچهل درصداست و این مقدار قابل توجهی است.

یکی از روش‌های بازیافت، و تهیه اکسید روی از آلیاژ برنج است در این روش آلیاژ برنج در کوره هایی با دمای بالای هزار درجه ذوب می‌شود. در این روش اکسید روی به صورت تبخیر در می آید.بعد از آن روی تبخیر شده به پارچه ها و فیلترهای سرد کننده می‌رسد این عمل توسط دستگاه مکش انجام می‌شود. و بعد از آن اکسید روی شکوهیه قم جهت استفاده بدست می آید.

در روش دیگری که اکسید روی از سنگهای معدنی و کانی ها بدست می آید نیز گرما و حرارت بالا مورد نیاز است در این روش نیز پس از ذوب بر اثر حرارت بالا عملیات تبخیر انجام می‌شود.

پس از تبخیر و رسیدن به پارچه و فیلتر سرد، اکسید روی تشکیل می‌شود.روش واکنش شیمیایی یا لیچینگ یکی دیگر از روش‌های رسیدن به اکسید روی است. این روش به روش تر نیز معروف است.

در فرایند، تر روی از مواد خام حاوی روی لیچ می شود و سپس به صورت هیدروکسید و یا کربنات رسوب داده می‌شود. رسوب تولید شده کلیسنه شده و اکسید روی تولید می‌شود.رسوب به قسمت ضایعات منتقل شده و اکسید روی برای بسته بندی به واحد بسته بندی منتقل می‌شود و در کیسه های پنجاه کیلو گرمی بسته بندی می‌شود.

پخش انواع اکسید روی شکوهیه
پخش انواع اکسید روی شکوهیه

اکسید روی مرغوب به رنگ کاملا سفید تولید و گاهی در طبیعت نیز یافت می‌شود. اکسید روی مرغوب با درصد خلوص نودونه درصد برای صادرات بهترین کیفیت را دارد.پخش انواع اکسید روی شکوهیه از طریق اینترنت به سراسر ایران جهت فعالیت های مختلف صنعتی از جمله صنایع لاستیک سازی ،آرایش بهداشتی و صنایع غذایی امکان پذیر است.

شما سفارش دهندگان محترم میتوانید از طریق اینترنت و به صورت آنلاین این محصول را سفارش بدهید و در هر نقطه از کشور عزیزمان این محصول را بدون نیاز به سفارش حضوری تحویل بگیرید.

خرید از مجموعه های معتبر در دریافت یک محصول با کیفیت و مرغوب می‌تواند به شما کمک کند زیرا افراد سود جو با تهیه محصولات تقلبی سعی در فریب افراد و بدست آوردن سودهای کاذب هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.