آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تولید انواع اکسید روی در لعاب

فهرست مطالب

5
(1)

اکسید روی در لعاب کاری بیشترین کاربرد را دارا. این ماده معدنی دمای ذوب را افزایش می دهد و باعث می شود تا تغییرات دما باعث شکستگی و ترک خوردگی کاشی و سرامیک و مصالح دیگر نشود. این ماده به صورت پودری سفید رنگ است که به شکل لعاب روی مصالح قرار داده می شود تا مقاومت آنها بیشتر گردد. تولیدی برای تولید انواع اکسید روی به مواد مختلفی نیاز دارد تا بتواند با تنوع سازی سبد محصولات به سود بیشتر برسد.

تولید انواع اکسید روی در لعاب

نحوه تولید اکسید روی در لعاب

نحوه تولید اکسید روی در لعاب نحوه تولید اکسید روی در لعاب بسیار ساده بوده و این کار امروزه توسط دستگاه های اتوماتیک صورت می گیرد. اکسید روی یک فرمول شیمیایی است و زمانی که فرآوری می شود به صورت پودری خالص و سفید رنگ بوده که قابلیت ترکیب شدن با مواد مختلف را دارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

این ماده در طبیعت به نام توتیا شناخته می شود و چون ناخالصی های زیادی دارد آن را فرآوری می کنند تا به صورت کاملا خالص در بیاد و بتواند بهترین کارایی را در صنعت داشته باشد. زمانی که اکسید با آب و سیالات دیگر ترکیب می شود دیگر هیچ رنگ خاصی ندارد و تنها می تواند به لعاب کاری و براق کردن کمک کند.

روی دارای ماندگاری زیادی بوده و زمانی که این اکسید روی کاشی و سرامیک قرار می گیرد هم دوام آن را بیشتر می کند و هم باعث براق و زیبا شدن آنها می شود.

خرید انواع اکسید روی در لعاب

خرید انواع اکسید روی در لعاب صنایع تولید کاشی و سرامیک و لعاب کاری برای خرید اکسید روی درجه یک بیشتر سعی می کنند تا خود به صورت مستقیم به تولیدی مراجعه کنند چون آنها همیشه حجمی انبوه را خریداری می کنند و با این روش چون هیچ واسطه ای در کار نیست قیمت برای آنها کمتر بوده و صرفه اقتصادی زیادی هم دارد.

در زنان خرید مشتری باید به نکات مهمی از جمله کیفیت و نوع و قیمت توجه زیادی کند تا بتواند به خریدی اقتصادی دست پیدا کند. این ماده برای ساخت کاشی و سرامیک و مصالحی که نیاز به لعاب کاری دارند ضروری بوده و باعث طول عمر بیشتر در آنها می شود به همین دلیل امروزه رقابت برای خرید آن زیاد است.

خرید همیشه در نمونه های مختلفی صورت می گیرد چون همه مصرف کنندگان نیاز یکسانی ندارند. خریداران عمده همیشه سعی می کنند تا محصولی درجه یک را انتخاب کنند که در این صورت متحمل ضرر نخواهند شد. خرید به صورت اینترنتی یک راه آسانی برای دسترسی به محصول است که امروزه پر طرفدار است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.