آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تولیدی اکسید روی درجه یک در بازار

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی درجه یک پودری معدنی و سفید رنگ بوده که قابلیت ترکیب شدن با مواد مختلف را دارد و در صنایع مصرف زیادی دارد. تولیدی برای تولید اکسید روی بازار از بهترین مواد معدنی و شیمیایی استفاده می کند تا ماده نهایی سطح کیفی بالا و عملکردی بی نظیری داشته باشد. تولید در حجم انبوه باعث شده تا علاوه بر تامین نیاز داخلی مازاد مصرف برای صادرات مهیا شود که سود خوبی هم برای تولیدی و اقتصاد به همراه دارد.

تولیدی اکسید روی درجه یک در بازار

مشخصات اکسید روی درجه یک چیست؟

مشخصات اکسید روی درجه یک چیست؟ اکسید روی مرغوب دارای مشخصاتی منحصر به فرد بوده که نه تنها بهترین امتیاز برای آن به شمار می رود بلکه بهترین راه شناخت آن است. این مشخصه ها عبارتند از:

  • این ماده معدنی از نظر شکل ظاهری به صورت پوردی نرم و سفید بوده که سطح کاربری گسترده ای هم دارد.
  • این ماده غیر محلول بوده و با آب ترکیب نمی شود و خود بافتی چسبنده و متراکم دارد.
  • این فرآورده در واقع اکسید ناخالص فلز روی است و برای ساختن فلزاتی چون برنج و همچنین درمان برخی بیماری ها خصوصا چشم مصرف می شود.
  • این ماده کاملا خالص بوده به همین دلیل مصرف آن در صنعت غذا و دارو هم هیج گونه عوارضی ندارد و همه می توانند از فرآورده های بدست آمده استفاده کنند.‌
  • مقاومت بالای این ماده در مقابل رطوبت و حرارت سبب شده تا قابلیت ترکیب شدت با مواد مختلف مختلف استفاده در هر محیطی را داشته باشد.
  • چگالی و وزن آن سبک بوده بدین ترتیب حمل و نقل آسانی دارد.
  • این ماده بوی خاصی ندارد و در زمان مصرف آزار دهنده نیست.

قیمت خرید اکسید روی درجه یک

قیمت خرید اکسید روی درجه یک قیمت خرید و فروش اکسید روی درجه یک آن هم به صورت عمده مناسب تر از نمونه های بسته بندی شده است. به همین دلیل بیشتر مشتریان به عمده فروشی گرایش پیدا کردند تا بتوانند در هزینه ها صرفه جویی کنند. این مرکز بهترین محصول را به صورت عمده و با نرخی ارزان از تولیدی خریداری کرده و خود نیز با نرخی مناسب به بازار عرضه می کند و در رفع نیاز مصرف کنندگان نقش اساسی دارد.

قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر کدام از مواد اولیه نقش مهمی را ایفا می کنند، اما عوامل دیگری مانند نوسان هم می تواند به راحتی هزینه ها را متحول کند و هر روز نرخ جدیدی را برای محصولات معین کند. قیمت هایی که امروزه بر جامعه حاکم شده جلوه خوبی ندارد و مشتری را با مشکلات فراوانی رو به رو می کند.

نرخ این محصول به صورت لحظه ای تغییر می کند و مشتری برای تهیه کردن آن مشکلات مختلفی را پیش رو دارد. شرکت ها هزینه ها را به طور روزانه عوض می کنند و لیست قیمت ها را در سایت های معتبر به نمایش می گذارند تا مصرف کننده از نرخ نهایی اطلاع کافی داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.