آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

توزیع کنندگان اکسید روی سیاه در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی در واقع پودری بسیار پر مصرف است که در صنایع مختلف کاربردهای بسیاری دارد، این پودر نامحلول در آب بوده و برای ساخت انواع مواد آرایشی، در صنعت پزشکی و تولید انواع دارو، برای ساخت مصالح ساختمانی مانند سرامیک، شیشه، سیمان و تولید لاستیک خودرو و در صنایع مختلف دیگر بسیار کاربرد دارد، توزیع‌ کنندگان اکسید روی سیاه در تهران محصول را در بسته‌ بندی‌ های استاندارد با بالاترین کیفیت و قیمت های ارزان و ویژه ارائه می دهند.

توزیع کنندگان اکسید روی سیاه در تهران

فواید اکسید روی برای پوست

فواید اکسید روی برای پوست اکسید روی را به نام زینک نیز می شناسند و نوعی ماده معدنی است که خواص و فواید بی شماری دارد، فواید اکسید روی برای پوست بسیار فراوان و ثابت شده است، این ماده برای درمان انواع سوختگی ها و خارش و سوزش پوست مفید و موثر است و برای درمان حساسیت های پوستی نیز بسیار به کار می رود، از این ماده همچنین برای سوزش و خارش و دیگر ناراحتی ‌ها در قسمت مقعد که بر اثر مشکلات روده ممکن است به وجود بیاید نیز بسیار استفاده می کنند.

برای پیشگیری از ابتلا به جوش صورت و درمان جوش و آکنه از روی اکسید بسیار بهره می برند، زیرا دارای خواص ضد باکتریایی بوده و با استفاده از آن می توان از انواع آلودگی های پوستی، چربی و عفونت ها که باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شوند، جلوگیری کرد.

این محصول باکتری ها را کشته و التهاب پوست را درمان می کند، همچنین ضد افتابی قوی است و اثر مخرب اشعه های مضر خورشید را بر پوست کاهش می دهد، بنابراین از چین و چروک پوست، آفتاب سوختگی و پیری زودرس جلوگیری می کند.

کاربرد اکسید روی برای درمان انواع آسیب های پوستی مانند انواع زخم ها نیز ثابت شده است، زینک خشکی پوست را درمان کرده و اثری نرم کننده و مرطوب کننده دارد، این محصول به محل زخم رفته و سلول‌های پوستی را ترمیم می‌کند.

همچنین سبب سفت شدن پوست و تولید کلاژن شده و این ماده پوست را جوان و شاداب و زنده می کند، این محصول خاصیت آبرسان برای پوست دارد.

مرکز عرضه اکسید روی سیاه

مرکز عرضه اکسید روی سیاه مرکز عرضه اکسید روی سیاه بهترین محصول استاندارد و مورد تایید را در بسته بندی های تجاری، بهداشتی و سالم ارائه می دهد، این مرکز بسیار معتبر و مطمئن است و با ارائه قیمت های استثنایی و ویژه همچنین ارسال کالا در کم ترین زمان با کم ترین قیمت ها به مناطق مختلف و بازارهای خارجی در زمینه رفاه مشتریان خدمات ویژه‌ای ارائه می دهد.

این مرکز مرغوبیت و کیفیت محصول و سلامت مصرف کننده را در اولویت کار خود قرار داده و محصول را به صورت تضمینی ارائه داده و تخفیفات ویژه و استثنایی نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرد، محصول عرضه شده به صورت مستقیم و از تولیدی با پایین ترین نرخ ها ارائه می شود.

با خرید از این طریق می‌توان از کیفیت و مرغوبیت کالا اطمینان کسب کرده و نسبت به خرید انبوه یا جزئی اکسید روی دارویی با صرفه جویی بسیار در زمان و هزینه ها اقدام نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.