آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

توزیع کنندگان اکسید روی در زنجان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی زنجان یک ترکیب غیر آلی با فرمول ZnO است. ZnO یک پودر سفید است که در آب نامحلول است. کارایی اکسید روی بالا است و معمولاً به عنوان افزودنی در مواد و محصولات مختلفی مانند: لاستیک ، پلاستیک ، سرامیک ، شیشه ، سیمان ، روان کننده ، 3 رنگ ، پماد ، چسب ، مهر و موم ، رنگدانه ها ، مواد غذایی ، استفاده می شود. باتری ها ، فریت ها ، بازدارنده های آتش و نوارهای کمک های اولیه. اگرچه به طور طبیعی در ماده معدنی روی یافت می شود ، اما بیشتر اکسید روی به صورت مصنوعی تولید می شود. مجموعه ما یکی از برترین توزیع کنندگان اکسید روی در زنجان است.

توزیع کنندگان اکسید روی در زنجان

هشدار استفاده از کود روی اکسید در کشاورزی

هشدار استفاده از کود روی اکسید در کشاورزی انواع اکسید روی نیمه هادی هایی از گروه نیمه هادی II-VI هستند. افزودن ناخالصی ها برای تعدیل خصوصیات الکتریکی بومی آنها (دوپینگ) نیمه هادی به دلیل جای خالی اکسیژن یا میان بافت های روی ، نوع n.5 است.
این نیمه هادی دارای چندین ویژگی مطلوب است ، از جمله شفافیت خوب ، تحرک زیاد الکترون ، دامنه انرژی گسترده در هر حالت الکترونیکی (باند گپ) و لومینسانس قوی در دمای اتاق.
این ویژگی ها برای کاربردهای در حال ظهور مهم هستند: الکترودهای شفاف در دستگاه های کریستال مایع ، پنجره های کم مصرف یا محافظت در برابر حرارت ، و وسایل الکترونیکی مانند ترانزیستورهای فیلم نازک و دیودهای ساطع کننده نور.

اکسید روی کریستالی ترموکرومیک است ، هنگام قرار گرفتن در معرض گرما از سفید به زرد تغییر می کند و با خنک شدن دوباره سفید می شود .7 این تغییر رنگ در اثر از دست دادن اکسیژن به محیط در دمای بالا رخ می دهد ، که شکل غیر استوکیومتری Zn1 است.

اکسید روی به دو شکل اصلی وورتزیت شش ضلعی و مخلوط روی مکعبی متبلور می شود. ساختار وورتزیت در شرایط استاندارد پایدارتر است و بنابراین معمولتر است. فرم مخلوط روی را می توان با تشکیل ZnO روی بسترهایی با ساختار مکعب شبکه تثبیت کرد. در هر دو مورد ، مرکز روی و اکسید چهار وجهی هستند ، مشخصترین هندسه روی (II) است. ZnO در فشارهای نسبتاً زیاد ، حدود 10 GPa به نمک سنگ تبدیل می شود.

چندشکلهای مخلوط شش ضلعی و روی دارای تقارن وارونگی نیستند (انعکاس کریستال نسبت به هر نقطه آن را به خود تبدیل نمی کند). این ویژگی و سایر خصوصیات تقارن های شبکه ای منجر به پیزوالکتریکی شکل شش ضلعی و مخلوط روی روی ZnO ، و تولید برق الکتریکی شکل شش ضلعی ZnO می شود.

راهنمای تهیه اکسید روی زنجان

راهنمای تهیه اکسید روی زنجان ساختارهای نانو مانند میله های ZnO را می توان با روش های آبی ، ارزان ، مقیاس پذیر و سازگار با محیط زیست تولید کرد. تولید در دمای نسبتاً پایین ، سازگار با لایه های آلی انعطاف پذیر رخ می دهد. نیازی به استفاده از کاتالیزورهای فلزی نیست و بنابراین می تواند با فن آوری های سیلیکونی که به خوبی توسعه یافته اند یکپارچه شود. علاوه بر این ، پارامترهای مختلفی وجود دارد که می توانند برای کنترل موثر ریخت شناسی و خصوصیات محصول نهایی تنظیم شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تهیه اکسید روی زنجان با ما تماس حاصل نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.