آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

توزیع انواع اکسید روی شکوهیه

فهرست مطالب

0
(0)

توزیع اکسید روی شکوهیه که بسیاری از صنعتگران و تولید کنندگان محصولات بهداشتی و آرایش، آن را به عنوان اکسید روی مرغوب شناخته و مورد استفاده قرار می دهند بیشتر به صورت عمده انجام می پذیرد. توزیع عمده نیز به دو صورت آنلاین و حضوری انجام شده که از این میان، توزیع آنلاین بیشتر از سوی متقاضیانی مورد استقبال واقع می شود که در فواصل دور تری از شرکت تولید کننده این محصول به سر می برند.

توزیع انواع اکسید روی شکوهیه

اکسید روی شکوهیه چه مشخصه هایی دارد؟

اکسید روی شکوهیه چه مشخصه هایی دارد؟

  • آنچه اکسید ذوی شکوهیه را ممتاز شمرده و موجب گردیده در اقصی نقاط جهان طرفداران خاصی را به خود اختصاص دهد ویژگی های کیفی و فنی خاصی است که در ذیل به برخی از آن ها به اختصار اشاره می شود:
    • پودر بودن: از لحاظ فیزیکی، اکسید روی شکوهیه به صورت پودر سفید رنگ بسیار شفاف تولید می شود، بسیاری از طرفداران این محصول عنوان می کنند که پودری بودن آن موجب سهولت در استفاده شده و باعث می شود اندازه دقیق تری از آن به کار گرفته شود.
    • کاربرد متنوع: ساختار شیمیایی و طبیعی خاصی که اکسید روی دارد موجب شده تا در صنایع مختلف صنعتی( لاستیک سازی، تولید انواع رزین و رنگ های پلاستیکی، ساخت انواع سرامیک و کاشی های لعابدار و…)، تولید مواد آرایشی و بهداشتی( تولید انواع کرم، پن کک، سایه های پودری براق و …) و موارد دیگری از این قبیل مورد استفاده قرار گیرد.
    • درصد خلوص متفاوت: از جمله ویژگی های خاصی که برای اکسید روی شکوهیه وجود دارد درصد متفاوتی از خلوص است که این گستردگی درجه خالص بودن اکسید های روی، امکان ترکیب آن ها را با مواد صنعتی و شیمیایی دیگر به راحتی فراهم می آورد بدون اینکه واکنش شیمیایی خاصی رخ داده و تولید کنندگان یا واحد های تولیدی آن ها را در معرض خطر خاص ناشی از این ترکیب قرار دهد.

بازار خرید اکسید روی شکوهیه

بازار خرید اکسید روی شکوهیه

در حال حاضر تولید اکسید روی شکوهیه در بالا ترین سطح کیفی ممکن انجام می پذیرد که همین امر موجب گرایش بسیاری از صنعتگران و تولید کنندگان محصولات صنعتی داخلی به استفاده از این محصول و همچنین استقبال بی نظیر افراد فعال در این زمینه در خارج از کشور از این گروه از اکسید روی شده است.

همین امر موجب رونق و گرمی بازار خرید و فروش این گروه از محصولات صنعتی در داخل و خارج از کشور گردیده است به گونه ای که علاوه بر مصرف مقادیر قابل توجهی از محصول در صنایع داخلی کشور، سالانه حجم گسترده ای از اکسید های تولید شده در شکوهیه از مرز ها خارج شده و در اختیار متقاضیان خارجی قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.