آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بهترین فروشنده اکسید روی 99 درصد

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی 99 درصد از نمونه مواد شیمیایی کارآمدی بوده که بسیار متنوع می باشد. از این رو خریداران ممکن است، در زمان خرید دچار تردید گردند. بنابراین بهترین فروشنده اکسید روی 99 درصد موظف است تا درباره ویژگی های انواع اکسید روی، نحوه تولید و کاربرد آن اطلاعات لازم را کسب نماید. تا در این راستا فروشنده بتواند نیاز مشتری را به خوبی شناسایی کرده و محصول مورد نظر او را در بهترین کیفیت و قیمت، در اختیارش قرار دهد.

بهترین فروشنده اکسید روی 99 درصد

مشخصات اکسید روی 99 درصد

مشخصات اکسید روی 99 درصد در حقیقت اکسید روی که در ازای اکسیداسیون فلز روی تولید می گردد. از جمله مواد شیمیایی پرکاربرد و ارزشمندی بوده که در صنایع مختلف نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که اکسید روی بر اساس نحوه تولید و درجه خلوص از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اما در میان نمونه های مختلف از این محصول، اکسید روی 99 درصد به دلیل درجه خلوص بالایی که داشته، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. زیرا از اکسید روی 99 درصد در صنایع حساس دارویی برای تولید محصولاتی نظیر ترکیبات دارویی روی دار، پودر بچه، لوسیون های پوست، کرم ضد آفتاب و شامپو ضد شوره استفاده می گردد.

از این رو اکسید روی 99 درصد با نام های دیگری نظیر اکسید روی بهداشتی یا اکسید روی دارویی هم شناخته شده است. البته لازم به ذکر است که از اکسید روی خالص می توان در صنعت تولید سرامیک و لعاب سازی با کیفیت هم استفاده نمود.

بنابراین در این بخش به بررسی مشخصات اکسید روی 99 درصد خواهیم پرداخت.

  • در واقع اکسید روی خالص به صورت پودری سفید رنگ با دانه های نرمی می باشد که در آن هیچ گونه ناخالصی وجود ندارد.
  • از دیگر ویژگی های این ماده شیمیایی این است که در برابر حرارت به صورت زرد رنگ درآمده و پس از سفید شدن، دوباره به رنگ سفید تبدیل خواهد شد.
  • هم چنین اکسید روی از میزان پوشش دهی و چسبندگی بالا، عایق حرارتی و الکتریکی، مقاوم در برابر اشعه UV و فعال کننده آنزیم های انسان می باشد.

بررسی تخصصی قیمت اکسید روی 99 درصد

بررسی تخصصی قیمت اکسید روی 99 درصد در حقیقت اکسید روی از جمله مواد شیمیایی متنوعی بوده که از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد.در نتیجه در این بخش قیمت اکسید روی 99 درصد را به صورت تخصصی بررسی خواهیم کرد.

  • در ابتدا برای بررسی قیمت این محصول باید به مواردی نظیر کیفیت مواد اولیه، درجه خلوص اکسید روی و نحوه تولید آن توجه ویژه نمود.
  • از سویی دیگر برای قیمت گذاری بر روی این محصول، باید مواردی نظیر شرکت تولید کننده اکسید روی، حجم و نوع بسته بندی محصول را در نظر گرفت.
  • البته لازم به ذکر است که قیمت اکسید روی 99 درصد، به عوامل مختلفی نظیر نحوه فروش محصول، نوسانات بازار اکسید روی و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.