آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بهترین صادرکننده اکسید روی به کشورهای دیگر

فهرست مطالب

0
(0)

همان طور که می دانید امروزه مواد شیمیای و مواد معدنی از قبیل سنگ ها و کانی ها در زندگی روزمره انسان ها کاربرد دارد و استفاده زیادی از آن ها می شود. بدای مثال ماده شیمیایی اکسید روی که احتمالا اسم آن را شنیده اید یا اسم آن را روی بسته بندی های مواد مختلف چه از قبیل مواد صنعتی یا غذایی دیده اید. اکسید روی از آن دسته مواد شیمیایی است که در بازار به صورت های مختلف وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.اکسید روی کیلویی کارایی زیادی دارد. اکسید روی کیلویی محصولی بسیار پر کاربرد می باشد که با توجه به اینکه دارای ویژگی‌ها و عملکرد فوق‌العاده می‌باشد در امور و صنعت های گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به این توانسته فروش بسیار بالا و قابل توجهی را کسب نماید. عرضه مستقیم اکسید روی غلیظ به صورت کیلویی تحت شرایط فوق العاده و بسیار مطلوب در مقادیر مختلف با توجه به نیاز مشتریان با قیمتی بسیار مناسب انجام می گیرد تا نیاز و رضایت مشتریان برطرف شود.

 

درباره اکسید روی بیشتر بدانید

در این قسمت از مطلب می‌خواهیم تا به این سوال یعنی اینکه اکسید روی کیلویی چه ویژگی هایی دارد پاسخ را به و در ادامه آن نیز مطالب بسیار مفید و کاربردی را در دسترس مصرف کنندگان محترم قرار دهیم تا آنها بتوانند با خواندن و بهره بردن از این مطالب آگاهی های لازم را درباره محصول مورد نظر کسب و جمع آوری نموده و محصولی با کیفیت را خریداری و استفاده کنند.

از جمله ویژگی‌های محصول مورد نظر می‌توان به این موارد اشاره کرد که بسته بندی های گوناگونی از این محصول در بازار موجود میباشد که هرکدام از آنها مقدار مشخصی از محصولات درون خود دارا بوده و بنابراین مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود و در نظر گرفتن دیگر شرایط محصول مورد نظر را در مقدار مورد نیاز خود خریداری نموده و مصرف کنند. بهتر است بدانید که ویژگی دیگر اکسید روی این است که دارای کاربردهای مختلفی بوده و از آن در تولید محصولات گوناگون در صنعت های مختلف استفاده می شود این امر یعنی داشتن کاربرد فراوان و استفاده های متعددی از این محصول به عمل می‌آید موجب گردید تا استقبال خوب و قابل توجهی از این محصول به دست بیاید.

محصول مورد نظر با توجه به کیفیت و ویژگی های منحصر به فردی که دارا می‌باشد از قیمت مناسب و معقولی برخوردار بوده که این امر خود موجب می گردد تا مصرف کنندگان با خیالی آسوده می‌تواند نیاز خود را تامین نمایند تولید اکسید روی روی تحت شرایط فوق العاده و با استفاده از مواد اولیه درجه یک انجام می‌گیرد که ویژگی یعنی کیفیت بالای محصول نیز از ویژگی های دیگر آن می باشد.

آشنایی با کاربردهای اکسید روی زرد

همانطور که گفتیم استفاده های زیادی از اکسید روی زرد در صنعت و زندگی بشر می شود که اهمیت مواد شیمیایی را در زندگی بشر نشان می دهد. اکسید روی که به فرمول شیمیایی ZnO است در طبیعت به صورت کانی وجود دارد که البته به صورت دست ساز توسط انسان نیز ساخته می شود. در صنعت و به صورت تجاری اکسید روی به این صورت به دست می آید که فلز روی را ذوب می کنند و عمل تصعید رخ می دهد و به بخار تبدیل می شود. سپس در ادامه بخار با اکسیژن موجود در هوا واکنش می دهد و عمل اکسیداسیون یا همان اکسید شدن رخ می دهد و اکسید روی به دست می آید. اکسید روی که به صورت پودر سفید رنگ وجود دارد دارای ویژگی های خاصی است که کاربرد آن را چندین برابر می کند. برای مثال : دارای شفافیت و درخشان است. مقاوت در برابر خورندگی می باشد و برای صنعت کنسرو مناسب است. منبع مهمی از روی است به همین دلیل به مواد غذایی اضافه می شود.

مقاومت حرارتی نسبتا بالایی دارد. از اکسید روی به دلیل ویژگی های جال و زیادش استفاده های زیادی می شود برای مثال در صنعت لاستیک سازی، در مواد سازنده لاستیک استفاده می شود. در صنعت آرایشی بهداشتی نیز استفاده می شود چون جاذب طول موج های مختلف نور خورشید است در تهیه کرم های ضد آفتاب از آن استفاده می شود. در صنایع غذایی و بسته بندی و کنسرو کردن نیز استفاده می شود و یک لایه اکسید روی در کنسرو استفاده می شود تا از خورندگی فلز جلوگیری شود. قیمت اکسید روی تجاری نسبت به کارآیی و استفاده زیاد این ماده شیمیایی با ارزش بسیار مناسب است.

تولیدکنندگان انواع اکسید روی

آیا می‌دانید قیمت خرید اکسید روی صنعتی به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟ عوامل مختلفی می توانند بر قیمت انواع اکسید روی تأثیر گذار باشد، همان طور که مطلع هستید اکسید روی در شرکت های تولیدی متعددی در شهرهای مختلف کشور تولید و عرضه می شود که می توان گفت برند و شرکت تولید کننده همچنین کیفیت محصول بر قیمت مؤثر هستند همچنین روش های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد. برخی از مشتریان آن را به صورت مستقیم و یا عمده و بعضی دیگر به شکل جزیی‌ خریداری می کنند که نحوه خرید و فروش نیز از عوامل تأثیر گذار بر قیمت است، هزینه های نهایی تولید این محصول، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … نیز بر قیمت اکسید روی دخیل هستند. البته در خرید و فروش بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت پایین و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

بررسی بازار پخش انواع اکسید روی

عرضه کننده این محصول برای فروش بیشتر، توزیع و عرضه گسترده در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است. در این فروشگاه مجازی انواع اکسید روی شیشه به صورت بسته بندی و یا فله عرضه شده و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است.اکسید روی مرغوب کارایی زیادی دارد. فروش اکسید روی بسیار راحت است.

عرضه بهترین اکسید روی سیاه به صورت کیلویی در تهران نه محصولات ای بسیار با کیفیت و درجه یک را تحت شرایط فوق‌العاده و عادی در مقدار های عمده و جزئی بنا بر نیاز مشتریان در اختیار آنها قرار داده و محصول مورد نظر آنها را با قیمت مناسب در اختیارشان قرار می دهد تا نیاز و سفارش آنها به خوبی تامین ‌شود. مشتریان خریداران ارجمند برای اینکه از شرایط عرضه بهترین این محصول در تهران مطلع گردیده و سپس محصول مورد نظر خود را از طریق روش کاملا آسان خریداری کنند، می‌توانند و همین سایت اینترنتی کاملا معتبر مراجعه کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.