آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بهترین بازرگانی اکسید روی خالص

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی خالص برای مصارف متعدد صنعتی و کشاورزی و همچنین دارویی به فروش می رسد. در این مقاله سعی در معرفی بهترین بازرگانی اکسید روی خالص داریم. این کمپانی معتبر انواع خالص و مرغوبی از این محصول پر استفاده را تولید و توزیع می کند. برای خرید این محصول می توان با کارشناسان مجرب این شرکت باررگانی تماس حاصل فرمایید و درباره ی اکسید روی خالص مصرفی خود اطلاعات بیشتری نیز کسب کنید.

بهترین بازرگانی اکسید روی خالص

ویژگی اکسید روی خالص درجه یک

ویژگی اکسید روی خالص درجه یک ویژگی اکسید روی خالص درجه یک در صنعت مصارف متعددی است که در بسیاری موارد از آن به عمل می آید. ویژگی مهم این نوع غیر محلول بودن آن در آب است. همچنین این اکسید روی خالص نوعی مواد آلی به حساب می آید که به صورت پودری سفید رنگ ارائه می شود.

در صنایع مختلف لاستیک سازی، ساخت شیشه، مصارف دارویی و… از ویژگی های این اکسید روی خالص استفاده می شود. یکی از مصارف عمده ی اکسید روی خالص در مصارف آرایشی است. این اکسید روی خالص به دلیل این که در برابر اشعه یو وی مقاومت دارد در ساخت بسیاری از کرم های بهداشتی مخصوص پوست کاربرد دارد. این اکسید روی خالص از فلز روی به دست می آید.

به این ترتیب که این فلز به صورت مذاب درآمده و به روی مذاب تبدیل می گردد. سپس از این فلز مذاب توسط مکنده های موجود در دستگاه مخصوصی، بخاراتی استخراج می شود. بخار های حاصله از ماده ی مذاب فلز روی پس از سرد شدن به صورت جامد آماده می شود. سپس پس از آسیاب شدن به صورت پودری سفید رنگ ارائه می گردد.

بررسی قیمت اکسید روی خالص

بررسی قیمت اکسید روی خالص اکسید روی بهداشتی با هزینه های بسیار مناسبی ارائه می شود. بررسی قیمت اکسید روی خالص به منظور ارزیابی کیفیت این محصول انجام می شود؛ چرا که هزینه ی تعیین شده برای این اکسید روی خالص به نسبت کیفیت ارائه شده برای آن بسیار ناچیز است. اکسید روی خالص برای مصارف عدیده ای در صنعت به کار می رود. لازم به ذکر است که این اکسید روی خالص خواص گوناگونی دارد به همین دلیل اکسید روی خالص در مصارف دارویی نیز به کار می رود. اکسید روی دارویی به همین منظور به فروش می رسد.

اکسید روی خالصی که در صنایع دارویی ای همچون پودر بچه، پماد های پوستی، کرم ها بهداشتی، کرم های ضد آفتاب و…. به کار برده می شود. نام تجاری این محصول در صنایع دارویی به زینک اکساید معروف است. صنعتگران عرصه دارو برای تهیه ی این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری می توانند آن را خریداری نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.